ספיר כהן

בת המפכ"ל החליקה, אחווה קפצה ושלומית תפרה

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות

פורסם בתאריך: 15.8.19 15:46

     

אחווה סיטבון קפצה לביקור מולדת קצר כדי לבלות קצת זמן עם המשפחה והחברים הקרובים. אבל הסיבה הנוספת היא צילומים למותג אריסטו שמט חורף 2019. קבלו הצצה לקמפיין שבו היא משתפת פעולה עם עוד אשדודית בנשמה ג’ני צ’רוואני ושני גולדשטיין.

אחוה סיטבון עם ג׳ני צ׳רוואני ושני גולדשטיין

מאמנת הכושר ספיר כהן ממושב שתולים השתתפה בפרק של תכנית הטלוויזיה "נינג’ה ישראל" ששודר השבוע. “זה היה מאתגר. אני קצת מאוכזבת שלא הגעתי לשלב מתקדם יותר. למעשה החלקתי, ולכן נפלתי למים, אבל בשנה הבאה אנסה שוב ואגיע רחוק יותר”, אמרה ספיר לכתבנו. ספיר בת ה-24 הייתה אלופת ישראל בהתעמלות מכשירים לשנת 2008. אה, והיא הבת של המפכ”ל בפועל ניצב מוטי כהן. ואם לא ידעתם, דעו לכם שהיא מתחתנת בעוד שבועיים עם איתי כרמי, גם הוא מהמושב. מזל טוב, חבר’ה.

ספיר מתנחמת בזרועותיו של הארוס איתי. צילומסך: קשת 12 נינג'ה ישראל

מעצב השיער יאיר חנונה התארח בתכנית הבוקר “מרגישות יופי” עם יעל גולדמן ומימי לוזון ודיבר על פתרונות חדשים לבעיות התקרחות. חשוב מאוד.

יאיר חנונה

נטלי בסה, צעירה משגעת מהוד השרון, מפרגנת למעצבת בגדי הים האשדודית שלומית לן. בסה עשתה צילומים מטורפים, והכול בעזרת המכשיר הנייד שלה, בלי צלמים מקצועיים ובלי יותר מדי פוזות. העיקר שקיסריה העתיקה היא הלוקשיין המושלם עם הדוגמנית המושלמת. בסה סבבה.

נטלי בסה

ואם בפרגונים, אז קבלו פרגון ענק ללביאה עם המון סטייל — מיקי ארביב, שעיצבה ליין שמלות קוקטייל וערב שיקיות במיוחד. אדווה סייר התנדבה לדגמן אותן לעדשה החדה של צלם המערכת פבל, ויחד הם עשו סט צילומים מרהיב.

תיה בלברג מדגמנת אופנת MINI MO. צילום: אדווה סייר

הדוגמנית הבינלאומית קאתרין קונלין ויתרה השבוע על המאכלים של אימא והמריאה לסוף שבוע של מסיבות, שמש וים במיקונוס שכולו פאן. היא לא שכחה לפנק את עוקביה הנאמנים בהצצה מקרוב. תעשי חיים!

קאתרין קונלין

עורך הדין גיל שחף, בעל חברת עורכי הדין שחף ושות’ מאשדוד, ניצל את הפגרה לצאת עם האישה שגית ושתי הבנות לחופשה מפנקת ברוסיה, שרחוקה מאוד מלהיות מושלגת בעונה הזו, אך מאוד מהנה ויפה.

עו"ד גיל שחף ואשתו שגית

עדי דהן היפה, שרק לאחרונה יצאה לדרך עצמאית כמאמנת כושר, החליטה לחגוג זאת — איך לא? — בטיסה לערים בורגס וורנה שבבולגריה. עדי שלנו לא ויתרה על קוקטייל מרענן על החוף החם וחזרה לאשקלון עם כוחות מחודשים והמון חוויות.

עדי דהן

כאשר מוטי אטדגי שמע שחברו הטוב עומר דמרי חוגג מסיבת רווקים בבורגס, הוא לא חשב פעמיים, ארז תיק והמריא יחד עם החבורה, שהגיעה כולה לחגוג עם דמרי את ימיו האחרונים ברווקות ועל הדרך ליהנות מהקיץ בחו"ל.

מוטי ושיר אטדגי

המאפרת המוכשרת לין לובנן הוזמנה השבוע ליום צילומים למותג שמלות הכלה ויקטוריוס. לין המהממת עלתה על לבן והיממה את כולם, ואנחנו לא יכולים לחכות לרגע האמיתי בעתיד.

לין לובנן

גם הצלם המוכשר אלדד עובדיה החליט לקחת חופשה מפנקת ביוון, ואחרי שקיבל המלצות בחר באי כרתים. עובדיה נהנה מהרוגע והשקט והתקשה לחזור לשגרה, אבל עשה זאת עם חיוך.

אלדד עובדיה

המעצבת שירן מוזס ארגנה הפקה מיוחדת לכבוד קטלוג אופנה מבית MINI MO, ליין בגדים חדש של בגדי ילדים ושמלות קייציות לנשים. את האיפור ניהלה אדווה סייר, על הדוגמנות הופקדו שתי בנות מהממות אליאן אדרי ותיה בלברג, שצולמו בידי הצלם המוכשר אסף גושן – אחיו של נתן גושן.

אליאן אדרי ותיה בלברג למותג MINI MO. צילום: אסף גושן

לכבוד שער מיוחד בעיתון "כאן דרום" צוות מיקי ספרים פינה כמה דקות בתוך הלחץ של מכירת ציוד וספרים לשנה החדשה ואפשר לנו להשתגע בצילומים. קבלו פרגון קטן מהמערכת.

המתמודדות היפהפיות של תחרות מלכת היופי, שאותה מפיק ומנחה הצלם האגדי אורי קריספין, בהכנות אחרונות לקראת הרגע הגדול שייערך ביום שני ה-19.7 במרכז לאמנויות הבמה. שריינם לכם מקום?

מלכות היופי. צילום אורי קריספין

עוז בלכנר החמוד בהחלט נהנה מחופשת הקיץ שלו רגע לפני הגיוס הגדול. בלכנר המריא לקנדה, ואיך אפשר להגיע לארץ המייפל בלי לבקר במפלי הניאגרה המעלפים?!

עוז בלכנר

קייטנת הכדורגל של "מי גול" הסתיימה לאחר שישה שבועות והמון רגעים יפים של הילדים החמודים. ילדי הקייטנה התפנו לתמונת סיום עם המאמן שלהם אלון יופה, שלימד אותם את היופי שבכדורגל.

קייטנת 'מי גול'

הזוג המתוק שחר אוקנין ואוראל עזרתי החליטו לנצל את הקיץ לחופשה רומנטית והמריאו ל אמסטרדם, בירת הולנד. השנייים יצאו לסייר בעיר ולא יכלו לוותר על תמונה לנכדים על רקע הנוף הפסטורלי של העיר.

שחר אוקנין ואוראל עזרתי

אומן אשדודי צעיר רז פרי שעובד לפרנסתו כמלצר באחד הפאבים באשדוד, חסך קצת כסף ועם הכישרון השירה ורגשות עזים למילים שכתב, הקליט את הסינגל ״מדברים אהבה״ והעלה אותו ליוטיוב. כנסו לשמוע את המילים המגשות שנולדו באשדוד

רז פרי צילום פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר