האחים בנישו חוגגים לדורון יום הולדת. צילום: פבל

איתמר מככב, אורפז חופשת ושיר שרה שיר שמח

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות והחדשות החשובות באמת

פורסם בתאריך: 8.8.19 16:40

     

קבלו במחיאות את חיה ואיתמר רז. איתמר, שהיה מנהל בית העירייה באשדוד עד לפרישתו לגמלאות, הוא זמר ושחקן בתיאטרון הקהילתי בעיר, והשבוע גם רעייתו חיה, בעברה מנהלת בית ספר, הפגינה כישורי משחק. השניים השתתפו בתרגיל המדמה נפילת טילים כשחקנים. איתמר גילם תושב נפגע חרדה, וחיה — את אשתו המודאגת.

איתמר וחיה רז. צילום דור גפני

ביום שישי האחרון התקיים מצעד הגאווה החמישי באשדוד, והשגנו לכם כמה תמונות של מאחורי ולפני הקלעים. נתחיל עם האחיות מלול ממתינות במספרה של אסף ביטון לפני שעלו לבמה, הדיווה אושרה (אושר סבג האלמותי כמובן) עושה טאצ׳ים אחרונים ומפרגנת לאסף ולמעצבת נילי לה פריול, האחים חביב ויצחק ממן עושים סלפי עם ההרכב "Queer_it", וכמובן אלי אליהו, אחד המארגנים, מצטלם עם הפוליטיקאים ומקבל מחמאות וחיבוקים חמים מאוריאל יקותיאל.

 

#Queer_it ואנטון פינגה יחד עם חביב ויצחק ממן צילום פבל

האחיות מלול צילום פבל

נילי לה פריול עם הדיווה אושרה ואסף ביטון צילום פבל

אלי אליהו ואוריאל יקותיאל צילום פבל

אחד המתמודדים הבולטים ב"נינג’ה ישראל" אורי סוחרניקוב לקח את אשתו הטרייה יוליה המהממת לטיול רומנטי במדריד, בירת ספרד. השניים יצאו לטייל יחד בקתדרלה ונהנו מכל רגע שהם אחד עם השנייה.

ישר לאחר המצעד קפצנו לפאב שלומפר כדי לחגוג את הקיץ ה-27 של דורון בנישו. יחד עם חברים, בליינים, אחים ואחיות חגגו כולם את יום ההולדת עם הפקה מיוחדת שבה אחיו הגדול חיים בנישו אייש את התקליטייה יחד עם הדי—ג׳יי ג׳וקה. וכך היה: למוטי אלון כמובן נגמרה הבירה, דורון קיבל עוגה לפנים, דניאל בנישו היה אחראי על הרחבה, אוראל בירין חלמה על צילומי קטלוג בגדי ים ואביב לוגסי שרדה החום של חודש אוגוסט.

די ג'יי גוקה וחיים בנישו צילום פבל

הראל גינזבורסקי, הבן של סער, אחת הדמויות הבולטות באשדוד ובעירוני בפרט, חגג השבוע את בר המצווה שלו ועלה לתורה לעיני אביו שבירך "ברוך שפטרנו מעונשו של זה" מכל הלב והתרגש נורא.

הראל גינזבורסקי

הדי—ג׳יי טל סויסה הגיע למסעדת קלמה שבחוף לידו להשקת מותג הבירה הצרפתית BLANC 1664. יחד עם הנוף המהמם הלקוחות נהנו משקיעה וממתנות ממותגות.

טל סויסה בקלמה צילום פבל

כל המדינה דיברה השבוע על איה נאפה, ומסתבר שגם הישראלי היפה קפץ לבקר שם. הכדורגלן אסיף כהן נצפה שם השבוע ולא ויתר על נסיעת שטח על הטרקטורון.

אסיף כהן

גונן וקסלברג לא ויתר גם השנה על הביקור השנתי בהונגריה, ששם נערך הפסטיבל "אוזורה" גונן שלנו לא הפסיק לחגוג יחד עם החברים הקרובים וחזר עם המון אנרגיות וחיוכים.

גונן וקסלברג והחבורה

שיר סופר האשדודית שלנו מצטלמת בימים אלה לקליפ החדש של הזמר מאור דדון לשיר ״חוזר לעצמי״. מחכים לראות את התוצאות.

שיר סופר ומאור דדון

שרון אביטל לא מפספסת אירועים, במיוחד כשיש שיזוף שהיא יכולה להשוויץ בו עם שמלת מיני מטורפת.

שרון אביטל

יקירת המדור קלי דבש רק חזרה לא מזמן מפריז ועם חגיגות יום הולדתה המריאה ליוון יחד עם החברות הטובות. כי אם כבר חוגגים יום הולדת, חוגגים את זה בגדול!

קלי דבש

לקראת החתונה של נתי חממי ואוראל חדד, דאגה חדד לשמח את ארוסה ושלחה אותו לחגוג את מסיבת הרווקים שלו יחד עם חבריו הטובים בסיני. אין ספק שהם נהנו מהצ’יל והחופשה עד תום.

נתי חממי והחברים

מישל וליטל מור החליטו לקחת חופשה. אחרי לא מעט לבטים החליטו השניים לנסוע לבוקרשט, בירת רומניה. השניים לא קפצו לקזינו, אבל בהחלט קפצו לבריכה ולא ויתרו על סיור באחת הערים החמות בעולם.

מישל וליטל מור

אורפז אלימלך עושה את יוון ודואגת לתעד כל רגע ורגע. אז קבלו תמונה מגניבה מהחופשה רגע לפני שהיא נכנסת לבריכה.

אורפז אלימלך

"תיירות אשדוד" לא שכחה לפנק את המתמודדות בתחרות מלכות היופי, שאותה מארגן מדי שנה הצלם אורי קריספין בהיכל לאמנויות הבמה. למתמודדות הוענקו מגבות חוף צבעוניות ומיוחדות, ואתם מקבלים הצצה.

מלכות היופי צילום אורי קריספין

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר