אלעד לוי וליהי בנין צילום גל זהבי

התמנון המוזיקלי ואשתו ראש בראש, ומה עשתה אחווה עם אד שירן?

הסיפורים החמים, האושיות והחדשות הלוהטות

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:21

     

צמד הזמרים והשותפים לחיים צליל ושי זנזורי מאשדוד הגיעו הערב למסך הקטן כשהתמודדו כל אחד לחוד על מקום בנבחרת “דה וויס”. שי עלה ראשון, לבמה ומי שהסתובבו אליו היו דורון מדלי ונסרין קדרי. הוא בחר במדלי. גם לצליל שעלתה לשיר אחריו הסתובבו השניים, אבל היא בחרה בקדרי.

צליל ושי בתכנית הערב. צילום מסך_ ערוץ 13

שי זנזורי הוא, כהגדרתו, "תמנון מוזיקלי". צילום מסך ערוץ 13

הזמרת ספיר מסיקה מאשדוד, שהסרטון של מסיבת הרווקות שלה הפך לוויראלי, התחתנה בשבוע שעבר עם בחיר לבה גיל שטיינברג ב"חצר נצר".
בסבב ההסלמה האחרון שהתחיל בשבת מסיקה בילתה עם חברותיה בווילה ששכרה בתלמי אליהו שבעוטף עזה. בזמן שהחבורה בילתה בבריכה נשמעה התרעת צבע אדום. כולן יצאו מהמים ורצו למרחב מוגן, ואחת מהבנות תיעדה בווידיאו את הנעשה והעלתה לרשת. משם זה הפך להיסטרי. מסיקה הוזמנה לראיונות בטלוויזיה ומה לא. “הייתי ממש מבוהלת, זה קצת קלקל את המסיבה ולבריכה כבר לא נכנסנו”, סיפרה.
דעו לכם שספיר, בת 24, יוצאת עם עם גיל כמעט שמונה שנים. “הכרנו במשחקייה בבבילון, הוא עבד שם, ואני שמרתי על אחי, ומשם הכול היסטוריה”.
בחתונה היא עשתה לו הפתעה גדולה: “הושבתי אותו על כיסא ושרתי לו שלושה שירים של ביונסה עם רקדניות והכול, עבדנו על זה חצי שנה, בלי שהוא יידע”.

ספיר מסיקה בחתונה צילם עומר שפירא

ספיר מסיקה בחתונה שלה עם גיל שטיינברג צילם עומר שפירא

מסיבת רווקות של ספיר מסיקה מתוך סרטון שצילמה גל קורשיה

אחווה סיטבון בילתה בהופעה של הג’ינג’י אד שירן ונהנתה, מה זה נהנתה. “היה מדהיםםם”, כלשונה. יחד איתה היו במופע בברצלונה גם הצמוד, יונתן רונן, אחיה מתן סיטבון ואשתו סנדרה. בימים אלה אחווה עורכת סיורי בוטיק קולינאריים בברצלונה. אז אם תרצו ותהיו בסביבה, מוזמנים ליצור איתה קשר באינסטגרם או בפייסבוק. אז מה המאכל האהוב עלייך? “יש פה קרואסון מסקרפונה, זאת החולשה שלי”.

אחווה סיטבון במופע של אד שירן. צילום מתן סיטבון

 

עופר חיון האשדודי והשחקנית והמפיקה ג’ורדן בלום נישאו בשני האחרון באולם האירועים “האחוזה” שבבית חנן. בין האורחים מאור שוויצר, אביב אלוש, הילה סעדה, אורי גבריאל, אלי פיניש, ישראל אטיאס ועוד. קבלו תמונה מהאירוע.

עופר חיון וירדן בלום הפקה איתי משה צילום גיא צרחי

וזוהי כבר אניה ליאחובסקי מדגמנת שמלת נשף לתיכוניסטיות שבימים אלו מסיימות את התיכון ומתחילות להתארגן לפרום. על העיצוב אחראית לאורה לורנזו הכישרונית.

אניה ליאחובסקי

גם אליק רטושני החליט לחזור ממסיבת הרווקים שלו באודסה היישר לחופשה קצרה באילת בחג השבועות. וכמו אתם רואים, הוא הקפיד להתלבש בלבן כמנהג החג לקראת היום הגדול שלו — החתונה.

אליק רטושני

הדוגמנית גלית גלמן אמנם המריאה לתפוס קצת צבע בחופים המהממים באיי יוון, אבל לא שכחה לדפוק הופעה עם שמלת ערב במסעדה ולתפוס את המבטים של כל התיירים והמקומיים. מהממת!

גלית גלמן

כוכב רשת גל זהבי יחד עם בת זוגו עמנואל לוי וזוג חברים נוסף, שגם הם כוכבי רשת, אלעד לוי וליהי בנין, עלו צפונה לצימרים במושב מנות והשכירו וילת Pool View עם בריכה ענקית. בדיוק מה שכוכבי רשת צריכים לחופשת שבועות מושלמת.

אלעד לוי וליהי בנין צילום גל זהבי

גל זהבי ועמנואל לוי. צילום עצמי

חנה גור ובעלה בן לוי לקחו את חג השבועות צעד קדימה. ביום חמים חנה קפצה למזרקה כשבעלה בן אחראי על הצילום.

חנה גור צילום בן לוי

ליאל קדוש סיימה לימודי הדרכה בתנועה ופעילות גופנית לגיל הרך. להזכירכם, ליאל אף פעם לא מפספסת מרוץ באשדוד ואפילו זוכה במקומות הראשונים.

ליאל קדוש

מארק אליהו המוכשר אירח את לירז צ׳רכי בבית אריה קלנג בהופעה אינטימית וטעונת צלילים ורגשות.

מארק אליהו ולירז צרכי צילום פבל

הוולוגר (וידיאו בלוגר) מתן פרץ עושה זאת שוב, מגיע לערוץ היוטיוב ״סינג-און״, ערוץ הקאברים מספר אחת, ונבחר לנציגה של ישראל עם הביצוע שלו. שווה לעקוב אחריו ביוטיוב ולפרגן.

מתן פרץ

ירדן ביסמוט לא נשארה אדישה ליום ההולדת של אחותה הגדולה שירן והעלתה פוסט מרגש לפייסבוק שבו היא לא מפסיקה לאחל ולפרגן לאחותה.

שירן וירדן ביסמוט

גלי ששון החליטה לנצל את הימים של לפני החג והמריאה לאיי כריתים יחד עם בעלה. גלי ניצלה את הזמן לטייל ברחבי הערים וכמובן לצאת לחופים המרהיבים שנמצאים שם. ואיך אפשר בלי תמונה למזכרת?

גלי ששון

תגידו המון מזל טוב ליוסי ואסתר רסד, שחגגו השבוע את חתונת הזהב (50 שנה למי שלא יודע) יחד עם כל משפחתם האוהבת בהרכב מלא בחופשה מפנקת בעיר אילת. השניים בהחלט התרגשו עמוקות ונהנו מכל רגע.

יוסי ואסתר רסד

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר