פאזל חוגג 18 וקורונה מככבת. צילום פבל

אורן ח"י ובועט, אנה מסיימת י"ב

הסיפורים המעניינים באמת, החדשות והאושיות

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:17

     

אורן אוחנה, הבעלים של קפה—מסעדה פאזל, חוגג 18 קיצים למקום, ולכבוד הקיץ הזה ארגן הפקה מטורפת עם די—ג׳יי אלי ניסן, שלקח את האורחים לשקיעה מיוחדת עם צלילים מגניבים. לצד הבר החיצוני הטרסה הייתה מלאה עד אפס מקום, והיה צריך להידחף טיפה כדי ליהנות מהקוקטיילים המרעננים. ההפקה המגניבה הזאת הייתה בחסות מותג הבירות קורונה, והדיילת דאגה להשקות את הבליינים בצ׳ייסרים.

די גיי אלי ניסן צילום פבל

אורן אוחנה. צילום: פבל

הדוגמנית והזמרת האשדודית אנה זק, 18, הוציאה סינגל חדש “Call it out”, שאותו כתב, הלחין ועיבד ג’וני גולדשטיין יחד עם ג’ון ממן ואליסון אזל. הוא מלווה בקליפ צבעוני בהפקת סטודיו רומס. “אני מתבגרת וכך גם הקהל שלי. ‘Call it out’ מרגיש לי מדויק כצעד לעבר החלום”, מסרה זק, שבימים אלה מסיימת י”ב במקיף ח’.

אנה זק. צילום יחסי ציבור עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

ההכנות לתחרות מלכת היופי של הדרום כבר בעיצומן, והשבוע המפיק של התחרות והצלם האגדי אורי קריספין ריכז באודישנים את כל צוות השיפוט: מלכת היופי משנה שעברה מרי בן חיים, דוגמנית המילקי לינוי ראובן, אושיית היופי סנדרה, הסטייליסטית של התחרות עדי וקס, האיש ומכונות השיזוף עמירם בן זקן וסגנית מלכת היופי קרין לוי. האודישנים היו מוצלחים במיוחד לדבריהם.

צוות השופטים לתחרות מלכת היופי. צילום אורי קריספין

בעוד שבוע הזמרת ספיר מסיקה וגיל שטיינברג יצעדו לחופה. אז רגע לפני קבלו סט צילומי זוגיות בנוף של תל אביב וגם על רקע נוף המדבר שקרוב לבית. רק נזכיר שעל איפור אחראית נדיה אקופוניין, את הנגיעות בשיער עשה אילן אבו והשמלות המיוחדות בעיצוב של טניה ספקטור.

ספיר מסיקה וגיל שטיינברג צילום עומר שפירא1

הזמרת המקומית צליל אלבז, שמלווה את הזמר קובי פרץ, מציגה מראה קיצי באולם "אהובת הספן".

צליל אלבז

כמו שידוע לכם, הזמר סטטיק, חצי מהצמד הכי חם במדינה, הציע נישואין לבת זוגו שרית פולק בפקה מהסרטים שכללה הקמת חדר בריחה בביתם שבחיפה בסגנון סיפור האהבה שלהם. ומי שהייתה אחראית על לא מעט מהאטרקציות לאורחים היא החברה ההאשקלונית בית הקנבס, שכבר הפכה לקבועה מזמן בכל אירוע נחשב במדינה.

סטטיק

מזג האוויר החם שהיה לנו השבוע הצליח להוציא לא מעט מתושבי האזור לחופשה מפנקת, ואחד מהם הוא איציק מלכה, שהדרים לאילת ואחרי צלילה קצרה בחוף האלמוגים הספיק גם לתפוס צבע ולבלות לאורך כל השבוע.

איציק מלכה

להקת ״אבוסבח״ הגיעה לבר ליגל להופעת חוף וקבלת שבת קצת שונה עם צלילים מזרחיים. האווירה הייתה קצת שונה מקבלת שבת מסורתית האופיינית לאשדוד. בן מוזס דאג להשקות את כל האורחים, וגם איש הפיצה אושרי ניזרי, ממקימי ארגון העסקים הקטנים באשדוד, היה שם עם חברים.

ליגל צילום פבל

אושרי ניזרי צילום פבל

אלכסנדרה סניגר הלכה על קוד לבוש לבן לחינה של חברים ונתנה קונטרסט לכל הצבעי המסורתיים של טקס החינה.

אלכסנדרה סניגר

רגע לפני היום המאושר בחייו יקיר המדור אליק רטושני יצא לחגוג את מסיבת הרווקים שלו. וכל החבורה (כמו שאתם רואים, לא מעט) התייצבה כדי לחגוג עם האיש והאגדה במקום האהוב עליו: אודסה שבאוקראינה. מזל טוב!

אליק רטושני והחבורה

גם גל שלג וארוסתו שאנל כליף מתכוננים לקראת היום הגדול שלהם. השבוע הם ערכו את טקס החינה המסורתי, רגע לפני החתונה, עם כל המשפחות והחברים, שעשו קולולולו כל הערב כמיטב המסורת.

גל שלג ושאנל כליף

ביום שני מעצב השיער אסף ביטון עלה לראשונה על הבמה במרכז מונארט. את השיר הראשון שלו הוא התחיל עם התרגשות גדולה שאט אט הפכה לכיף, והוא סחף את הקהל.

אסף ביטון. צילום פבל

לא התאפקתי ועשיתי סלפי עם כוכבת ישראלית שכבשה את ברודוויי, שירי מימון, אף על פי שהייתי האחרון בתור לצילומים. כולם התרגשו מהמופע שלה בזאפה הרצליה ונהנו ממנו מאוד.

פבל ושירי מימון. צילום פבל

מעצבת השיער אלונה ליפשיץ לא נחה, ואת ההפקה החלומית הבאה היא העלתה השבוע עם דוגמנית אשדודית צעירה ננה שישקינה. לכבוד חג השבועות הן יצאו לשדה חיטה להפקה מיוחדת. על האיפור אחראית אולגה דוידנקו.

ננה שישקינה צילום אלה טריפלק

לרגל יום הולדתו ה-28 נועם אשכנזי החליט שגם לו ולבת זוגו המהממת ג’ני ארחיפוב מגיעה חופשה קצרה, והשניים ירדו לעיר הדרומית בישראל ולא שכחו גם לתת גיחה לחוף של מוש וליהנות מכל רגע. מהממים שאתם!

נועם אשכנזי וג'ני ארחיפוב

לרגל שלוש שנים של זוגיות גיא וסיוון כהן לא חיכו לחופשת הסמסטר כדי להמריא לאי השכן קפריסין. השניים נחתו בפאפוס, לא בזבזו יותר מדי זמן והלכו לראות את כל היופי והחופים וחזרו אלינו מאושרים ומחויכים.

גיא וסיוון כהן

הכוריאגרפית מאיה כהן מדגימה גזרה מושלמת במיוחד כשהיא מתאמנת בריקודים בסטודיו שלה. והכי כיף לשמור על כושר עם מוזיקה. אגב, היא עושה גם ריקודים לקבוצות נשים, שווה בדיקה.

מאיה כהן

רגע לפני שהוא הולך הביתה, מנכ”ל נמל אשדוד איציק בלומנטל העניק תעודות הצטיינות לשמונה עובדים שהתבלטו לטובה בשנה החולפת. הללו הם מיכאל דוד (מצטיין נמלי), ג’ואל גונן, שרון זוזוט, אתי כהן, אילן רביבו, גלעד צעדי, לימור סינדורי ומקס אלאלוף. ברכות.

טקס עובדים מצטיינים לשנת 2018 . צילום חברת נמל אשדוד ופבל טולצינסקי

במרכז הצעירים של אשדוד כיוונים חגגו את יום הסטודנט הראשון בעיר המשותף לסטודנטים מכל מוסדות הלימוד. תחת ניצוחם של אתי לוגסי טורקניץ’, יניב קקון וראשי אגודות הסטודנטים נערכה חגיגה גדולה, שכללה בין השאר מוזיקה רויקודים עם הדי—ג’יי אפיק טחן, בירה וקוקטיילים מהבר לורנס והופעה של הזמר לירן דנינו.

יום הסטודנט במרכז כיוונים אשדוד. צילום דניאל אטדגי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר