מסיבה במועדון ה״לורנס״. צילום: דניאל אטדגי
מסיבה במועדון ה״לורנס״. צילום: דניאל אטדגי

מצעד 6 המסיבות הכי לוהטות באשדוד לחג פורים

פורסם בתאריך: 18.3.19 13:20

     

חג פורים כבר בפתח ולכבוד החג כל העיר לובשת מסיכות ואיתן באות מסיבות הפורים הצבעוניות עם הפקות גרנדיוזיות, אומנים רבים, די.ג'יים מרחבי הארץ, קוקטיילים משמחים ותחרות תחפושות. לכבוד החג אספנו את המקומות הבילוי עם המסיבות הכי לוהטות, הכי שוות והכי מגניבות בעיר.

מסיבת פורים בר ״פיגאל״

מסיבת פורים בר ״פיגאל״

בר פיגאל

את הפורים בר פיגל התחיל לחגוג כבר ביום ראשון עם ערב התרמה לנוער עם צרכים מיוחדים שאירגנו להם מסיפת פורים כולל די.ג׳יי אורן דוד כתוספת. החגיגה הרשמית תחל בערב יום רביעי בו יארחו את הדי.ג׳יי פרי טובול בפעם השנייה, אחרי שהוא הוכיח את עצמו בחגיגות ה״נובי גוד״. את הערב השני לחגיגות ביום חמישי ימשיכו הרזדינטים של המקום די.ג׳יי שאבי מור ודי.ג׳יי שגיא סבתי שיפתחו את הערב בשעה 22:00. תוך כדי הערב יעלה הדי.ג׳יי לידור אמסלם, כישרון מקומי צעיר עם מסיבת טכנו שתחשמל את האווירה. ולסגירת השבוע, ביום שישי בפעם הראשונה יגיע אור נחום לתת ערב שכולו היפ-הופ.

מסיבת פורים ״אגודת הסטודנטים סמי שמעון״

מסיבת פורים ״אגודת הסטודנטים סמי שמעון״

אגודת הסטודנטים מכללת ״סמי שמעון״ אשדוד

אגודת הסטודנטים סמי שמעון אשדוד בשיתוף עם מרכז כיוונים וחברת ההפקות Mr. student הרימו את הכפפה והפיקו אירוע מסיכות מיוחד, והנושא הוא כמובן גיבורי-על. סטן לי בטח היה גאה לשמוע על הצעירים שלוקחים את הדמויות למסיבת פורים מגניבה. סדר גודל של אירוע כזה צריך גם מקום ענק, ו״בלה וידה״ הוא בדיוק המקום הזה, בו הסטודנטים יהנו מבר מוזל, דוכני מזון, תפאורה צבעונית ותוססת, ואם זה לא מספיק, אז אל תדאגו, יש תחרות תחפושות. על מוזיקה יהיו אחראיםם די.ג׳יים מהשורה הראשונה: אפיק טחן, אלעד עדי ועידו מורלי. כמובן למסיבה מוזמנים כולם מעל גיל 22 וכמובן לסטודנטים של סמי שמעון יש מחיר מיוחד.

 

בר הנאפופו

מסיבת פורים פאב ״נאפופו״

מסיבת פורים פאב ״נאפופו

כמו בכל שנה בר נאפופו מכין לנו מסיבת פורים מיוחדת לבליינים הקבועים והחדשים שיהנו מערב מטורף במיוחד עם תחפושות צבעוניות והרבה אלכוהול. הפעם נאפופו יהפוך לבית משוגים עם סט של די.ג׳יי עד השעות הקטנות של הלילה וזה קורה ברביעי הקרוב. תחפושות, אנשים, ואווירה מטורפת זה מה שמחכה לכם בנאפופו.

שלומפר בר

מסיבת פורים בר ״שלומפר״

מסיבת פורים בר ״שלומפר״

כל שנה הבר שלומפר דואג להכין לכם תוכנית אומנותית רחבה במיוחד עם להקה אשדודית ״שטובי״, ״טרנטה גרוב מאשין״, להקת ״ג׳ימבו ג׳י״, והדי.ג׳יים בריינדד, עמית זגורי כמובן הכישרון האשדודי ג׳וקה. באחים בנישו עמלו קשה ואירגנו מלא דוכני אוכל, שתייה וכמובןבירה עם צ׳ייסרים. המון צעירים וצעירות שיבוא להינות מהמסיבה ביו חמישי באולמי ״בלו-קאסל״ בעיר. תמרו לקנות כרטיסים כי נשארו אחרונים.

https://www.eventer.co.il/shloumper לינק:

Опубликовано ‎שלומפר‎ Понедельник, 18 марта 2019 г.

מועדון הלורנס

מסיבה במועדון ה״לורנס״. צילום: דניאל אטדגי

מסיבה במועדון ה״לורנס״. צילום: דניאל אטדגי

אם יש משהו שאהבים במועדון הלורנס זה מסיבת פורים השנתית, וזאת הפעם ה-10 הם מתכננים להפיק מסיבה לא רגילה. את החגיגות מתחילים כבר ביום רביעי וממשיכים כל הסופ״ש עם 4 ימים רצופים של מסיבות. את רביעי יפתח די.ג׳יי ליק, את חמישי ממשיך די.ג׳יי דין כהן, את יום שישי ירקיד די.ג׳יי רון מרגן, ואת הסופ״ש ינעל במוצאי שבת די.ג׳יי ניר דגן. צריך להזמין מקומות מראש, אחרת סתם תתבאסו שפספסתם.

הפורים הזה נקח את הכל צעד אחד קדימה.החג הכי צבעוני, הכי פרוע, הכי חסר מעצורים דורש מאיתנו- ספקי חוויות ומגשימי חלומות…

Опубликовано Lorence Bar Воскресенье, 17 марта 2019 г.

 

נשף ונציאני

מסורת חדשה של מירב בנישו דרך ארליך

מסורת חדשה של מירב בנישו דרך ארליך

מסרות שהחלה לפני 15 עם עומר גינסבורסקי ומירב בנישו דרך ארליך עם מסיבות והפקות מיוחדות לגילאים 30+ שרוצים עדיין לצאת ולבלות ולא מוצאים את מקומם בין צעירי הדור. המסורת החלה אי שם במועדון הבולדוג הישן, ולאחר שסער עזב לארה״ב, מירב החליטה להמשיך את המסורת עם מסיבות פורים בנושאים שונים, והשנה נשף מסיכות ונציאני. מה שמייחד את האירועיים האלה זה ההזדמנות לבלות ולהינות עם חברי ילדות עוד מתקופת הברזלים באזור ד׳, ולהביא מסיבות המיעודות לגילאים מעל 30, כך שהמסיבות מתאפיינות עם מוזיקת שנות ה-80. אז במקום להאפיר ולהיזדקן, תבואו להיות צעירים צבעוניים באולמי בית האופרה ביום רביעי הקרוב.

פורים 2019 – ונציה, שנות ה-80׳, אפטר. תודה רבה לשחר אושרת Shahar Oshrat המוכשר שיודע להפוך רעיונות למציאות ❤️(מספר הכרטיסים מוגבל)

Опубликовано Meirav Benishou Drach Erlich Понедельник, 25 февраля 2019 г.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר