חן אורן ושקד גולד. צילום לירון אטדגי

שירה ויוני בחרמון, אניה בחוף

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 31.1.19 11:11

     

יום שבת שמשי הוציא את כולם מהבית וגם אניה ליאחובסקי עשתה טיול בחופי אשדוד.

אדווה סייר חזרה לחוות נועם כדי לנצל את השבת החמימה ברכיבה על סוסים.

אורטל לימן מדגמנת פורים למאפרת עדן רועימי שמכינה את עצמה לחג הכי גדול לילדים.

אלי גבאי מאשקלון הוא אוהד בית”ר ירושלים שרוף ולא מפספס אף משחק בקור או בחום, והשבוע הוא הוזמן ליציע הכבוד באצטדיון טדי בתור אורח מיוחד של בעלי הקבוצה משה חוגג, שאף הצטלם איתו למזכרת.

אורנה רחמים, הנציגה של אשקלון בתחרות הסבתוש של המדינה, יצאה השבוע יחד עם חיילים מחטיבת הצנחנים כדי לשמח את מועדון גיל הזהב בעיר ולהעביר איתם יום כיף כמו שמגיע להם. שאפו!

אורנה רחמים וחיילי צנחנים במועדון גיל הזהב

קרלוס, כלבם האהוב והנאמן של ג’וני ושני ראש, הוא מגזע טהור, נצר לשושלת בולדוגים מאשקלון, ואחרי שאביו ואימו זכו באליפויות ישראל לשנת 2014 ו-2016 בהתאמה הגיע תורו של קרלוס לזכות בתואר אלוף ישראל לגזע בולדוג אמריקאי, לאחר שעבר את כל הבדיקות הנחוצות.

אפיק טחן לקח פסק זמן מהעבודה היומית שלו, או יותר נכון העבודה הלילית שלו כדי—ג'יי, וטס לרומניה ליהנות מהשלג.

כבוד למגזר: בנות הסטודיו מבית מחולוהט מהמגזר הדתי בניהולה של לירון דהן אלקבץ עלו בשבוע שעבר לתחרות הארצית — I BELIVE. קבוצה זו הינה קבוצה ייחודית למגזר הדתי הפועלת זה שנה שישית במחולוהט — בית הספר למחול. בריקוד "יש מאין", הממחיש את שבעת ימי הבריאה בדרך ייחודית וסוחפת, זכו במקום הראשון בגילי 16 פלוס בסגנון ג'אז מודרני ובנוסף במקום הראשון הכולל לכל הסגנונות בגילאי 16 פלוס. יממה לאחר הניצחון יצאו חלק מבנות הלהקה לסיבוב הופעות בפסטיבל מחול בתאילנד.

מנהל מחלקת הספורט בעיריית אשקלון מרסלו בורדמן חגג השבוע את יום הולדתו ה-59, ועמיתיו לעבודה, שמזמן הפכו לחלק מהמשפחה, לא שכחו לחגוג לו יום הולדת והגיעו לשמח אותו עם עוגת יום הולדת כמו שמגיע לו. מזל טוב!

מאמן הכושר והאיש שדואג שהילדים שלכם יגיעו הכי מוכנים לצבא איסו מויסה חגג השבוע יום הולדת, וזו סיבה מצוינת למפגש משפחתי. כל האחים באו לאחל לו המון מזל טוב וגם המדור כמובן מצטרף לברכות.

את החורף הזה החליט העיתונאי האשקלוני איתמר כהן להעביר בתפוח הגדול. כהן המריא לניו יורק כדי לבלות יחד עם חבריו ולמרות הקור העז לא התעצל, התלבש בקפידה ויצא לטייל בכל אטרקציה אפשרית, ושום מילה על הדמיון לאבי גבאי.

מי שעוד לא אכל באלאדין בשדרה מפסיד. השבוע קפץ צחי בוקששתר לטעימה.


המעצב אלירן לביא השיק קולקציית שמלות. באירוע השתתפו הדוגמניות שקד גולד וחן אורן, כשאת הבנות איפרה אור אטדגי. על עיצוב השיער היה אחראי ליעד אייש. לירון אטדגי מסטודיו לירון צלמים תיעד.

חן אורן ושקד גולד. צילום לירון אטדגי

אושיית הרשת ירדן ג’ורדן חכם (28) מאשדוד, המוכרת גם מהסרטונים שהיא מעלה, כיכבה בסוף השבוע בכתבה ב"אולפן שישי" (12), שעסקה באנשים שיש להם “חיים כפולים”. חכם הופיעה על תקן של עורכת דין ביום ורקדנית ומנחת שיעורי היפ הופ בלילה. ואם לא ידעתם, בדף שלה באינסטגרם יש כ-250 אלף עוקבים.

ומעניין לעניין באותו עניין מיכל כהן מגיעה הביתה לאשדוד לביקור קצר, ולפני שהיא חוזרת לארה״ב מנצלת את כל הרגעים לבילוי עם החברות, במיוחד עם ה-bff ירדן חכם. השתיים לא מבזבזות זמן והולכות היישר למועדון "Eleven" בתל אביב.

מיכל כהן וירדן חכם. צילום אלברט ללמייב

מעצב השיער שחר גנון קפץ לפריז לכבוד כנס מעצבי שיער ואפילו צילם למזכרת.

הכוכבים שי קרמונה, סיון אטנר, סיון אלשוילי ודניאל ארגמן קמיש נעלו את עצמם באולפן הקלטות לדיבוב של סרט מצויר.

שרית בנוז ואלון גל נתפסו בתמונה מגניבה ברמת גן בידי הצלמת ליטל אמסלם שדה.

צילום ליטל אמסלם שדה

בשעה טובה ומוצלחת רותם קדר קיבלה את דרגות הסגן שלה וגרמה המון נחת ואושר לאימא איילת, דוברת בית החולים ברזילי, שלא יכלה לעצור את ההתרגשות ושיתפה בחשבון הפייסבוק שלה את הרגע המכונן.

משפחת מנור החליטה לנצל את מזג האוויר השמשי במהלך השבת, וכך הם ארזו שמיכות ואוכל ויצאו לעשות פיקניק בחיק הטבע. לכבוד המאורע הם החליטו לנסות לגוון ובישלו ג’חנון, מאכל שלא כל כך מזוהה עם המטבח הרוסי, אבל התוצאה הייתה מצוינת.

כשהרגע הזה שרון לוסקי חיכתה לו מגיע, היא לא מהססת וגוזרת את החוגר של שירות חובה בפיקוד העורף ויוצאת לדרך אזרחית חדשה.

חצי מהרכב התבלינים, שחר נהרי ורועי לביא מגיעים ביום חמישי הבא לבר ליגל להופעה חורפית ואקוסטית עם אווירה חמה של הבר. זה ערב שלא יישכח במהירה.

שחר נהרי ורועי לביא. צילום אלון לוין

תגידו מזל טוב לנתי חממי ואוראל חדד שהתארסו השבוע. חממי לקח את בחירת ליבו ליום כיף ולאחר טיולים, מסאז’ים והמון רומנטיקה הוא כרע על הברך והוציא את הטבעת, ולה לא הייתה ברירה אלא להגיד כן.

איש יחסי הציבור שחר בוטבול המריא השבוע לבוקרשט שברומניה, ושם הוא כבר הפך לסוג של מקומי.בוטבול הגיע שוב כדי ליהנות קצת מהחורף המושלג והיחס החם. וחוץ מפלז’ר, ציפור קטנה לחשה על אוזנינו שמעורב גם ביזנס. המון הצלחה!

גם חבר הנהלת איגוד הקליעה העולמי יאיר דוידוביץ’ נהנה בחורף המושלג בברלין שבגרמניה, שלשם נסע כחלק מצוות שופטי התחרות. ועל הדרך הוא ניסה ליהנות בשאר הזמן מכל האטרקציות שיש לברלין הלבנה לתת.

מי שהעדיף דווקא את השלג של ארץ ישראל הוא מאמן הכושר ציון ארביב, שיצא צפונה בתחילת השבוע כל הדרך להר החרמון. שם הוא נהנה מקצת קרבות בשלג והמון אקסטרים וחזר מותש ומרוצה לאשקלון.

גם הזוג המאורס והיפה יוני יחיאל ושירה כהן ביצעו צ’ק אין השבוע בהר החרמון, שלשם הגיעו ביום שבת האחרון. וחוץ מלזרוק אחד על השני קצת כדורי שלג, הם גם הספיקו לדגמן עבורנו מעט רומנטיקה, ותודו שזה מצטלם יפה.

מי שבחר לברוח מהקור הוא העיתונאי יוסי פרטוק, אשר החליט לנצל את החופש ולעשות חופש בתוך החופש והעביר את סוף השבוע במלון רימונים באילת וחזר משם עם חיוך מאוזן לאוזן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר