מזל טוב לחן גרינברג

יצאת כריש

טל בן חיים ונוי זאנה קיבלו הצעה, אלדד וג’וני צוללים עם כרישים, ירדן וצה”ל כבר לא, טל מדינה מככבת, ומה עושים פה ג’רארד באטלר ויהודה לוי?

פורסם בתאריך: 22.7.18 12:40

     

אחרי ציפייה ארוכה ואף על פי שכולנו ידענו שזה יקרה בסופו של דבר, הסטנדאפיסט האהוב עלינו אילן אדרי מאשדוד הצטרף לאשקלוני אריק משעלי — הלוא הוא מרסל הספר — לסלפי ראשון מתוך הצילומים לעונה הרביעית של "שנות ה-80". אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

הדוגמנית טל בן חיים ארזה השבוע מזוודה קטנה ויצאה יחד עם בן הזוג האהוב והמריאה לפאלמה דה מיורקה שבספרד. אחרי צ’ק אין זריז במלון וטיול מהיר הגבר, שהעדיף להישאר אנונימי, כרע ברך והציע לה למסד את הקשר עד שהמוות יפריד ביניהם, והיא כמובן הסכימה. מזל טוב!

שני הצלמים אלדד עובדיה וג’וני ראש החליטו לקחת חופש בעיצומו של הקיץ והמריאו לחופים המדהימים של מקסיקו. השניים הספיקו לצלול עם כרישים בחוף האטלנטי, ולא נראה שהם ששים לחזור ארצה!

אחרי תקופה ארוכה שנמשכה נצח, ירדן חג’ג’ השתחררה השבוע מהמדים הירוקים של צה”ל ארזה הכול בחזרה לקיטבג והגיעה בפעם האחרונה לג’וליס להיפרד מהחברים ומצה”ל. בהצלחה בהמשך!

עבור יוני יחיאל זו הייתה משמרת רגילה לחלוטין בשדה התעופה ע”ש בן גוריון עד שהוא פגש את יהודה לוי. אחרי שיחה קצרה הוא גם דאג לתמונה למזכרת ממשמרת שלא תישכח.

הדי—ג’יי האשקלוני תום אלוש חגג השבוע חצי יובל וירד יחד עם המשפחה לחגוג באילת. שם הם העבירו את סוף השבוע ולא ויתרו על צלילה אל האלמוגים בים האדום, ואנחנו כמובן לא שכחנו לברך את האיש שתמיד מכניס אותנו לאווירה מדי שבוע.

נראה שהזמן על המדים עשה את שלו וגרם לכך שעמיחי נצר ותומר רסד החליטו לרדת לאילת באופן ספונטני לחלוטין להפתעת כולם. בוא נגיד שהשניים לא בדיוק ניצלו את הסופ”ש למנוחת הגוף, אך בהחלט למנוחת הנפש.

יו”ר אגודת הסטונדטים היוצא של מכללת ספיר חן גרינברג חגג השבוע יום הולדת 31, והאישה שאיתו דאגה לו להפתעה וארגנה לו צניחה חופשית. בהחלט אחלה דרך לסיים את גיל 30 העמוס בחוויות!

מזל טוב לחן גרינברג

סוכן העל שי אביטל אמנם רגיל להתחכך בדוגמניות יפהפיות בארץ הקודש ומחוצה לה וגם בדמויות מפורסמות בעולם, אבל בינינו כמה פעמים יוצא לכם לפגוש את מלך ספרטה לאונידס מ-"300", הלוא הוא כוכב הקולנוע הסקוטי ג’רארד באטלר, וכן יש גם תיעוד.

צילום דנה זרמון

הפרסומים האחרונים על כמותם המזערית של אלה שצלחו את מבחני לשכת עו”ד (12 אחוז בלבד) בהחלט לא מחמיאים לסטונדטים, אך הם בהחלט מחמיאים למייק שטרית מאשדוד שסיים את המבחנים בהצלחה וקיבל את תואר העו”ד הנכסף!

דור נחום לקח את בת הזוג האהובה נוי זאנה לחופשה מפנקת בברצלונה, אבל גם היא לא ציפתה להפתעה שתכנן לה. אחרי שלקחו שיט ביאכטה מפוארת האיש ירד על הברכיים ושלף טבעת יהלום, והמים שניתזו גרמו לה מיד להבין שזה לא חלום והגיע הרגע. שיהיה בשעה טובה!


לא היינו צריכים לפתוח טלוויזיה בשביל לדעת מי זו ריקי דלאל ובנה דאדי, אבל גם אנחנו צפינו בשניים בשקיקה בתכנית "היום בעוד שנה", ששם נחשפנו לשנה האחרונה שבה המשיכו לצמוח וגם להגשים חלום אחרי שהלבישה את הדוגמנית בר פאלי לטקס האוסקר!

גם המעצבת טל מדינה ממשיכה לעשות חיל, ולאחרונה חשפה קולקציית ערב חדשה שאותה הלבישה על הדוגמנית האשדודית בקי וסטפריד שאיתה היא הולכת כבר כברת דרך. את כל הקולקציה תוכלו לראות בעמוד האינסטגרם, אבל סיפקנו לכם הצצה קטנה בשביל שתבינו מה מחכה לכם שם.

צילום שי תמיר

 

צילומים במדור: יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר