רקחנו לכם יופי של מדור

תופעת עומר אדם ממשיכה לשבור שיאים. בתחילת השבוע הופיע הזמר בסמי עופר לעיני אלפי צופים, והייתה נציגות נכבדה של כוכבי הביצה. היכנסו, הכפיים עלינו

פורסם בתאריך: 3.6.18 11:30

     

נתחיל במלחמת השמלות של הזמרת עדן בן זקן. המעצבת ברטה עיצבה לעדן שלוש שמלות להחלפה במהלך החתונה. מנגד, המעצב אלון ליבנה טען שהעתיקו ממנו את דגם עיצוב השמלה, וזה מה שנתן אות למלחמת הקרדיטים. כמובן שידה של ברטה הייתה על העליונה, ולפחות לרגע זה הסערה שככה. “קוראים לי בשכונה מלכת השושנים…” תמשיכו אתם.

עדן בן זקן בשמלת כלה הראשונה של המעצבת הבינלאומית ברטה, צילום אינסטגרם

עדן בן זקן בשמלת כלה הראשונה של המעצבת הבינלאומית ברטה. צילום אינסטגרם

רק בישרנו בשבוע שעבר על תאריך החתונה של קים יעל גנון ובחיר לבה טל, וכבר יש לנו תמונה ממסיבת הרווקות עם כל הבסטיז בקפריסין. לא נגענו.

קים חוגגת רווקות

קים חוגגת רווקות

אפרופו חופה וקידושים, מפיקת רדיו דרום לידור עמוסי מאשקלון נישאה בשעה טובה למתן וזאנה בסילבר אירועים, ובין משלשלי המעטפות ראינו את כל הצוות הבכיר של התחנה, שלרגע לא עזבו את רחבת הריקודים. שיהיה במזל!

לידור ומתן עשו את זה

לידור ומתן עשו את זה

הקוסמטיקאית קרינה עדיקה לא מוכנה לשחרר פרטים נוספים על הזוגיות שלה עם הדנדש. סלקטור לא מבין דבר אחד: תמונות בפייסבוק מותר לפרסם, ובעיתון לא, אז איפה כאן הדיסקרטיות? בכל אופן, הזוג האהוב הראה סימנים של קוצ’י מוצ’י בהופעה של הזמר אנריקו איגלסיאס, ראו אתכם.

וזה הזמן לפרוס את העוגה לכמה חתיכות: מדריכת הספורט אוריאן מלול תקתקה את הגיל שאפשר להתחיל, האיש והבלאנקו אביתר סדון מאשקלון חגג יחד עם כל הצוות הבכיר, וליבר בלילטי מהאיט גירלס סלברייטד 22, וזהו, פה נגמרה העוגה.

ובפינת ההיכרות השבוע תגידו שלום לשוש סבהט, בת 22 מאשדוד, סטודנטית שנה א’ לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל. ולמי שמתעניין, היא אוחזת בחבר ארבע שנים, אבוד לכם.

אז מי היה בהופעה של עומר אדם? אין לנו מקום לכתוב את כל הצופים והצופות שהגיעו לסמי עופר. סלקטור נשאר בבית וראה את ההופעה דרך הסטורי של בקי וסטפריד, אביגיל רביבו, אדר גנדלסמן, עדן סבן. ואיך אומר עומר אדם? תוציאו טלפונים, תפתחו ת’סטורי ובואו נעשה פה בלגן באינסטגרם.

חכו רגע לפני שאתם מכבים את הסטורי, כי יש לנו כאן היסטריה שהפכה להיסטוריה. הכוכבת העולה נסרין קדרי (בשמלה נוצצת של מורן טובול) הגשימה חלום ילדות למלא את קיסריה ולהרביץ שם הופעה שהכניסה את נסרין לרשימת ההופעות הכי מוצלחות שידעה העיר קיסריה.

אז אחרי כל כך הרבה פרומואים לשחרור של המ”כית הכי יפה בצה”ל, תם ונשלם השירות הקרבי של הדוגמנית איבט. השבוע קלטנו אותה עובדת בחנות הריבר בביג פאשן אשדוד, החיים הפכו להיות מתוקים יותר.

ועם קצת חדירה לפרטיות מצאנו איפה ממוקם הקעקוע הרביעי במספר של הסוכרזית ולריה פרקר. קבלו תמונה להמחשה, ולנו יש הרגשה שיש עוד קעקוע נסתר. לא מגלים איפה.

אם כואב לכם הראש או שסתם קיבלתם חום גבוה, סורו מיד לסופר פארם במתחם הסטאר סנטר, השוטרת הצבאית לשעבר ירין בן יוסף החלה לעבוד שם, ואל תשכחו לשלוח למדור סלפוש עם הרוקחת החדשה.

ובזמן שהסופר מודל עדן אדר חוגגת שש שנים של זוגיות עם הנורבגי שלה, הסופר מודל האחרת ולרי גולדין חזרה לארץ עם הבעל עד להודעה חדשה.

מנפלאות שינוי הפריזורה — הזמן: לא מזמן, הלוקיישן: החוף של מוש באילת, על החוף: פלטת אבטיחים קרה, והאייטם: סופי אבזגאוז אומרת שלום לשיער הארוך ומציגה טוטו קארה בחוף של מוש. “וזה עושה אותה סקסית, עושה אותה יפה, עוצמת ת’עיניים, רוקדת יחפה, היא רק רוצה לרקוד”.

 

קבלו מבזק אופנתי: מלכת היופי במיל’ קרין עליה הצטלמה למעצבת ענבל דרור, מיס פרוגרס טל בן חיים הוסיפה לקופת החיסכון קמפיין לנעלי טו גו, וקים סונדין הפציצה בקמפיין למותג אנטיגו ג’ינס.

קים סונדין לאנטיגו גי'נס. צילום ליאור קלדררו

קים סונדין לאנטיגו גי'נס. צילום ליאור קלדררו

סופר מודל טל בן חיים

סופר מודל טל בן חיים

ולפני סיום, 23 שנים של זוגיות זה משהו שלא בא ברגל, הזוג המלכותי שגית וחיים רביבו חגגו 23 שנים של ביחד עם כל החברים הטובים, קבלו מברוק וחמסה מאיתנו.

ולסיום, עדיין בנושא חגיגות, שני עשורים למותג המצליח של רוית אסף, ואין כזה דבר שלא תהיה פה חגיגה. כוהנת האיפור הרימה מסיבה לתפארת עם כל הצוות והלקוחות האוהבים. להתראות בעשור הבא.

 

מציצים

האינסטגרם של אביתר סדון

האינסטגרם של אביתר סדון מאשקלון תמיד בא בטוב. הבעלים של משרד הפרסום המצליח בלאנקו כבר עשה היסטוריה קטנה כשנבחר להוביל את הקמפיין של מותג האופנה גליתה. ומה באינסטוש? פינוקים כיד המלך לצוות החרוץ של בלאנקו בחופשה מפנקת ביוון, קצת תמונות של אוכל משובח , קצת משפחה וקצת החיים הטובים. נכנסו, הצצנו, ודעו לכם שאין כמו להציץ למישהו שחוגג יום הולדת באותו השבוע. הכתובת למשלוח ד"שים ועוגות היא eviatarsadon.

צילומים אורי קריספין, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק, ליאור קרדררו, אריק ג'ורנו, מורן ביטון

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר