אליסה לוין בתצוגה. צילום: Maxim_tlv
אליסה לוין בתצוגה. צילום: Maxim_tlv

"הכל התרחש יחד – האביב והיציאה מהסגר": אליסה לוין עם תצוגת אופנה חדשה

עם היציאה מהסגר והחזרה לשגרה, הציגה מעצבת האופנה אליסה לוין מאשדוד תצוגת אופנה חדשה ומרעננת

פורסם בתאריך: 26.3.21 09:43

     

‎חוזרים לשגרה גם בתחום האופנה וכך אשדוד אירחה השבוע תצוגת אופנה של מעצבת הבינלאומית אליסה לוין בשם Breath of Spring.

"אני עושה הכל במהירות ואז זה התרחש יחד – האביב, הזמן בו הנשמה דורשת משהו חדש וביטול הסגר", אומרת לוין, "אני הרבה זמן מתבשלת עם הרעיונות של הקולקציה החדשה וכל האירועים האלה יחד היוו זרז ללידה הזו. אני חושבת שזו לא הגזמה לומר שכולנו, ללא יוצא מן הכלל, לא רק שהתעייפנו מהשנה הקשה, אלא גם בכל הכוח רוצים לחזור חיים נורמליים ומוכרים. נשים התגעגעו ליופי, ומעוניינות בבגדים חדשים ויציאה לאור".

צילום: Maxim_tlv

‎הדוגמניות שנבחרו עלו בזו אחר זו על המסלול והציגו את השמלות שעיצבה לוין במלוא תפארתן.

מה המאפיין העיקרי באוסף זה?
"אתחיל מהעיקר – עקרון העבודה שלי. אני יוצרת שמלות ייחודיות, המושגות בגישה מיוחדת לבחירת חומרים, טקסטורות ותשומת לב לפרט הקטן ביותר. בלי להגזים, כל אחת מהשמלות שלי היא יצירת אמנות קטנה. אני חושבת שזה מיותר לומר שאף אחד, ולו הדקדקנים ביותר, לא ימצאו חוט שמבצבץ משום שמלה, ושלא אתחיל על תפרים מושלמים. ‎כל העקרונות הללו באים לידי ביטוי בקולקציית Breath of Spring – שמלות ערב, שכל אחת מהן אחת במינה, תהפוך אישה לייחודית ואני בטוחה שבעלת השמלה תרצה ללבוש אותה שוב ושוב. ‎אני אוהבת מראה נשי עם נגיעה של תיאטרליות. אישה יכולה להשתנות ולהיות אחרת כל יום, העיקר תמיד להרגיש בנינוחות בגופה שלה. אני מאמינה שחובבי free silhouettes יעריכו את הקולקציה".

אליסה לוין. צילום: Maxim_tlv

אליסה לוין. צילום: Maxim_tlv

‎אחרי הכל, את לא רק יוצרת קולקציות, אלא גם תופרת שמלות בהתאמה אישית. במה השמלות שלך שונות ממוצרי המתחרים?
"זו פילוסופית אופנה שלמה בעבודה עם כל לקוחה. אנסה להציג זאת בקצרה, אם כי חבל להשמיט פרטים בעלי חשיבות רבה בגישת העבודה שלי. ‎אתחיל בזה שבבית האופנה שלי אנו עוסקים בתפירה ועיצוב אישי של כמעט כל פריטי הארון: זה לא רק שמלות, אלא גם חליפות, ז'קטים, מעילי פרווה, דברים לכל יום".

צילום: Maxim_tlv

צילום: Maxim_tlv

צילום: Maxim_tlv

מעילי פרווה לא כל כך רלוונטיים לישראל.
"עיקר ההזמנות שלי מיוצאות לחו"ל. אמשיך בתהליך כיצד נוצרת שמלה ייחודית לכל אישה. כרגע יש לי אוסף של כ 200 שמלות בסגנונות ובמידות שונות, אבל עד שלא אראה איך השמלה תתאים לדמות, איך היא תתאים לגיאומטריה של הגוף, לא אתחיל בעיצוב. אז אנו דנים בסגנון, בוחרים את הבד, חושבים על ניואנסים. זה שונה באופן מהותי מאופן העבודה שלהם בסטודיו ובסלונים רבים אחרים. ‎לבסוף, לאחר שסוכם על כל הפרטים, השמלה נתפרת בתוך שלושה ימי עסקים. אין מועדים כאלה בישראל ברמת ביצוע זו. ‎כל תלבושת אקסקלוסיבית, רבות תפורות בעבודת יד. כל יצירה היא איכותית, גם החומרים וגם העבודה. ‎אני מודה שאני לא עובדת עם כל אישה. אם הלקוחה רוצה שמלת ערב, אך לא נועלת נעלי עקב, אז אפילו לא אתחיל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר