במרכז: ראש המועצה האזורית באר טוביה קובי אביבי וסגנו, דני בוקובזה. מתוך דף הפייסבוק של המועצה

ראש מועצת באר טוביה אביבי הדיח את סגנו בוקובזה

דני בוקובזה ממושב עזריקם היה מראשי תומכיו של אביבי בהתמודדות על ראשות המועצה רק לפני מעט יותר משנה. במועצה עדיין לא הסבירו מה הרקע ובוקובזה מסר שיגיב במועד מאוחר יותר

פורסם בתאריך: 24.11.19 09:57

עדכון אחרון: 24.11.19 17:19

     

טלטלה במועצה האזורית באר טוביה: ראש המועצה קובי אביבי הדיח את סגנו ומקורבו דני בוקובזה והחליט ליטול מידיו את הסמכויות שהוקנו לו.

מהמועצה נמסר בתחילה כי "לגבי הפיטורים תועבר הודעה מאוחר יותר" וכי, עוזרת ראש המועצה הלכה להגיש תלונה נגד אשתו של בוקובזה "שהגיעה הבוקר והתחילה לאיים על עובדים". בוקובזה מסר בתגובה: "מי שאמר את זה הוא שקרן. לגבי השאר, עוד יהיה זמן לדבר על הכל".

דני בוקובזה, נציג מושב עזריקם, היה מראשי תומכיו של אביבי בבחירות לפני שנה שבהן התמודד מול ראש המועצה המכהן, דרור שור, וניצח אותו. אלא שמסתבר שבין השניים עבר מאז חתול שחור.

רק לאחרונה התפטר מתפקידו סגן ראש המועצה בתואר, מני מעודי, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על הטרדה מינית ומעשה מגונה בעובדת מועצה.

מהמועצה האזורית באר טוביה נמסר אחר הצהריים בתגובה: "לאחר תקופה ארוכה של משבר אמון בין ראש המועצה, קובי אביבי, לסגנו מר דני בוקובזה, החליט ראש המועצה לשלול לבוקובזה את סמכויותיו במועצה. החל ממחר יום ב' (25/11/19) בוקובזה ישאר כסגן ראש המועצה בהתאם לחוק אך ללא סמכויות מעשיות.
בשבוע הבא יביא ראש המועצה קובי אביבי למליאה בעת כינוסה הצעה לסיים את תפקידו כסגן ראש המועצה בתואר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר