מנחם מעודי. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

סגן ראש מועצת באר טוביה המואשם במעשים מגונים בעובדת: "הכל פוליטיקה"

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד מנחם מעודי ולפיו הטריד עובדת מועצה וביצע בה מעשים מגונים. לדבריו הוא ייצא מהמשפט חף מפשע

פורסם בתאריך: 24.10.19 14:19

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד ממלא מקום וסגן ראש המועצה האזורית באר טוביה, מנחם (מני) מעודי ממושב שתולים, בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית.

התלונה הוגשה בחודש פברואר והפרשה נחקרה ביאח"ה דרום במשטרה. 

בניין המועצה האזורית באר טוביה

בניין המועצה האזורית באר טוביה

על פי כתב האישום, לאורך תקופה של כמה חודשים ביצע מעודי מעשים מגונים במספר הזדמנויות במתלוננת, שהיא עובדת המועצה, נישק אותה ונגע בה בניגוד לרצונה וגם הטריד אותה מינית, תוך ניצול מעמדו. המעשים התרחשו ברכבו או במשרדה של המתלוננת.

מעודי, 58, המוכר גם בתור מנכ"ל מתחם ביל"ו סנטר וקניון לב אשדוד, מונה לתפקיד מ"מ וסגן ראש מועצת באר טוביה שלא בשכר לאחר הבחירות המקומיות באוקטובר 2018 – בהן נבחר ראש מועצה חדש, קובי אביבי, שגבר על דרור שור.

מעודי מסר בתגובה: "ראשית, הסעיף של הפרת אמונים ירד. בנוסף, הדברים שנטענים כלפיי הם שקר וכזב, הכל פוליטיקה. לדעתי ולדעת עורך הדין שלי אצא נקי וזך מהתיק הזה. יש לי מספיק הוכחות שגורמים פוליטיים מהמחנה הנגדי במועצה היו מעורבים פה וחלקם גם נחקרו במשטרה. זה לא נעים, אבל מזה אצא יותר חזק ויותר מחושל. יש לי אהדה מקיר לקיר. הורדתי פרופיל מיוזמתי במועצה והנושא של אם אמשיך כסגן וממלא מקום, או לא, צריך להיבדק. אשב עם היועץ המשפטי של המועצה ועם ראש המועצה ונראה. אני גם לא בטוח שאני רוצה להמשיך. אני מטפל באזורי תעשייה שנראים קטסטרופה ותורם בהתנדבות וללא שכר".

תגובת עורך הדין אבי חימי שמייצג את מעודי: ״קיבלנו באכזבה את החלטת הפרקליטות, משום שלטעמי אין ולא היה כל מקום להגיש כתב אישום כנגד מרשי. אנחנו סמוכים ובטוחים כי האמת תצא לאור בבית המשפט וכי מרשי יצא את דלתותיו כשהוא חף מכל אשמה״.

ממועצת באר טוביה לא התקבלה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר