הקורקינט המיותם שנותר בזירה. צילום: דוברות המשטרה

אביה של הילדה יעל רוז גולדשטיין ספד לה: “סלחי לי שלא הצלחתי להציל אותך”

הילדה בת ה-6 יצאה ביום שישי מביתה שבמושב אמונים על הקורקינט שלה, ורכב שטח פגע בה בחוזקה ופצע אותה אנושות. ביום שלישי נפטרה בבית החולים

פורסם בתאריך: 24.10.19 16:49

     

אסון ליד הבית: יעל רוז גולדשטיין, בת 6, ממושב אמונים הסמוך לאשדוד, קיפחה את חייה בתאונת דרכים שאירעה במושב ביום שישי.

התאונה המחרידה התרחשה מעט לאחר השעה 16:00. רכב רייזר פגע בילדה שרכבה על קורקינט קרוב לביתה ופצע אותה באורח קשה מאוד. היא הובהלה לבית החולים אסותא אשדוד, ושם בעקבות חבלת הראש המורכבת הוחלט להעבירה לאיכילוב. יעל רוז הייתה מאז במחלקה לטיפול נמרץ וביום שלישי הלכה לעולמה.

השנה החלה את לימודיה בכיתה א’ בבית הספר רגבים שנמצא במושב ומשרת גם את ילדי המושבים הסמוכים, שהם חלק ממועצה אזורית באר טוביה.

ללוויה, שנערכה בבית העלמין המשותף של אמונים ועזר, הגיעו מאות אנשים. תחושת היגון הצורב שלטה בכל הנוכחים, ושום עין לא נשארה יבשה כאשר האב ספד לבתו הקטנה. “אני יודע”, אמר בקושי, “שהיית ילדה מאושרת שידעה רק אהבה וטוב. בכל הזדמנות בילינו יחד. מי שלא ראה את החיוך והאושר שלך לא ראה אושר אמיתי בחייו. ביום שישי האחרון הלכת לקטוף לאמא פרחים לשבת, ואלוהים קטף אותך. סלחי לי שלא הצלחתי להציל אותך, יפה שלי”.

מאז התאונה הוריה של יעל רוז, עדן ודודו, שני אחיה ועוד בני המשפחה לא משו ממיטתה.

מאז התאונה תושבים מאמונים וגם ממושבים אחרים הגיבו ברשתות החברתיות וכתבו שהרבה מכלי הרכב נוסעים בתוך המושב במהירות גבוהה ובפראות. מנגד, מקורבים לנהג הפוגע טוענים שנסע בצורה תקינה ולא יכול היה למנוע את התאונה.

בוחני תנועה של המשטרה ממשיכים לחקור את התאונה. הנהג, צעיר תושב מושב שדה עוזיהו הסמוך, נחקר ואמר לשוטרים שהילדה ירדה לכביש, וכשהבחין בה ניסה “לברוח” הצדה במהירות, אבל לא הצליח להימנע מהפגיעה.
הפראמדיקים של מד”א שטיפלו ביעל לאחר שנפצעה סיפרו שמצאו אותה על המדרכה. גם הקורקינט נמצא על המדרכה, אך במשטרה אומרים שאין ודאות שהפגיעה עצמה אירעה דווקא שם, וכי מוקדם לקבוע את נסיבותיה המדויקות של התאונה הקטלנית.

ראש המועצה האזורית באר טוביה קובי אביבי מסר בעקבות האסון: “הצטערתי לשמוע על פטירתה של יעל היקרה. תאונות הדרכים הקשות הן מחלה שאנו צריכים לטפל בה בצורה רצינית ומעשית. לבי עם משפחת גולדשטיין היקרה שאיבדה ילדה זהב שכולה חיוך ושמחה. נסיעה קטנה על קורקינט הפכה לאסון גדול למועצה גדולה, ואנו נעשה ככל שביכולתנו לעזור ולתמוך במשפחה. בשמי ובשם המועצה, נבחריה ועובדיה אנו שולחים תנחומים למשפחה”.

במחוז הדרום במשרד החינוך הודיעו: “בצער רב התבשרנו על פטירתה של תלמידתנו יעל גולדשטיין מהמועצה האזורית באר טוביה, שנפגעה בתאונת דרכים ביום שישי האחרון. צוות חינוכי נרחב וכן פסיכולוגים ויועצים יתגברו את בית הספר בימים הקרובים ויקיימו שיח עם התלמידים לאוורור רגשות ובנושא בטיחות בדרכים. משרד החינוך, בשיתוף עם המועצה האזורית, יעניק להוריה ולאחיה את התמיכה הנדרשת. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. יהי זכרה ברוך”.

שלט הכניסה למושב אמונים. צילום מתוך ויקיפדיה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר