עמותת עלם מזמינה אתכם להתנדב. באדיבות: עלם

עמותת עלם מזמינה אתכם להתנדב

יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער: "בואו להתנדב בניידת עלם אשדוד"

פורסם בתאריך: 24.7.19 10:08

     

ניידת "כתובת רחוב" של עמותת עלם פועלת בשיתוף פעולה עם תחום ילדים ונוער בעיר אשדוד כעשור. זאת, כחלק מתפיסה שיש לתת מענה חינוכי וערכי רחב ומקיף עבור בני הנוער, בכל שעות היממה ובמיוחד בשעות הערב והלילה. כל נער ונערה זקוקים למבוגר משמעותי שיהיה בעבורם כתובת ובאופן אכפתי, אמפתי ולא שיפוטי.

הרחוב מהווה מפלט ללא מעט מבני הנוער מסיבות רבות: מתחים, כעסים, התלבטויות, השאיפה למרחב ועצמאות וכו'.

צוותי הניידת פוגשים בשעות הלילה המאוחרות נערים ונערות ברחוב, יוצרים עימם קשר אישי, מהווים עבורם כתובת ומסייעים להם בהתמודדות עם מצבי לחץ שונים אליהם נקלעו.
עבור חלק מבני הנוער המענה שמעניק להם, הוא הפעם הראשונה בה חוו מפגש עם מבוגר משמעותי המהווה עבורם דמות ומודל חיובי לחיקוי.

בשל משמעות וחשיבות פעילות ניידת "כתובת רחוב" , פוגשים דמויות משמעותיות, חינוכיות ואסטרטגיות את חברי הניידת במהלך פעילותם. זאת על מנת להחשף, לחוות, ללמוד את הצורך ולחזק את הצוותים שעסוקים בעבודה משמעותית.

יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, הצטרף גם הוא לאחת מפעילויות הניידת ומסכם : "לפני כמה שנים מאיר ואני התנדבנו כחלק מצוות ניידת עלם ותחום הנוער בעיר. לפני כמה ימים זכינו לצאת ללילה משותף עם הצוות המקצועי והמתנדבים שעושים מלאכת קודש. חוויה מרחיבת לב שהזכירה כמה הלילות המשותפים משמעותיים לבני הנוער ולמתנדבים עצמם. נשקיע ונחזק את הפרויקט החשוב הזה יחד. בואו להתנדב בניידת עלם אשדוד".

עמותת עלם מתרחבת ומחפשת אתכם/ן!
העמותה מפעילה את הפרויקטים שלה בכל רחבי הארץ באמצעות מתנדבים ומתנדבות מדהימים ומדהימות שעסוקים בעשיה חשובה ומשמעותית ביותר.

בימים אלו, עלם באשדוד מרחיבה את הפעילות שלה ומחפשת מתנדבים.ות לעבודה מדהימה ומשמעותית עם נוער על הרצף הסיכוני.

לפרטים ניתן לפנות למספר: 054977373

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר