המעשים הטובים של עובדי הכללית

פורסם בתאריך: 2.4.19 21:32

     

 

הבוקר, יום שלישי, 2 באפריל, לבשו הרופאים, האחיות, הרוקחים ועובדי המינהל בכללית אשדוד בגדי עבודה וחולצה של יום המעשים הטובים והחלו בעבודות צביעה, תיקונים, התקנת תאורה וגינון בעיר אשדוד.

הם עשו זאת באגודת ניצן לקידום אנשים עם לקויי למידה והאגודה לבריאות הציבור שמעניקה שירותי שיקום תעסוקתיים לאוכלוסיות מיוחדות. במהלך הצביעה אף פגשה נציגת ניצן את הרופאה שמטפלת בנכדיה במרפאת כללית במרכז הרפואי החדש באשדוד.

בימים האחרונים יצרה רינה בן יוסף, ראשת מינהלת אשדוד, קשר עם מנהלי האגודות על מנת להגיע עם מתנדבים רבים של כללית, ביניהם רופאים ואחיות, על מנת להפוך את המתחמים לחדישים ונעימים יותר עבור האנשים שמגיעים לטיפול. "הפניה שלנו נענתה בהתרגשות רבה בקרב נציגי האגודות ואנחנו הגענו הבוקר עם התלהבות ורצון טוב לעשות טוב", היא הסבירה. הצוותים צבעו את כל החדרים במתחמים, עשו תיקונים, התקינו תאורה חדשה, מילאו ציפויים לדלתות ולבסוף – שתלו זרעים ושתילים בגינות הירק.

סמדר, נציגת אגודת ניצן, אמרה בהתרגשות כי עובדי כללית אשדוד מגיעים כל שנה על מנת לחדש את המתחם ולהפריח בו רוח טובה והילדים מגיעים ורואים חדש בעיניים וצמחיה פורחת בגינה. "בהזדמנות זו אני גם סוגרת מעגל כי ד"ר סופיה גרמן המופלאה שהגיעה להתנדב היא רופאת הילדים של נכדיי והמסירות והשירות האדיבים שלה הם מדהימים. אז תודה רבה לך דוקטור".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר