הנרצחת בפיגוע קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל. צילום מפייסבוק
הנרצחת בפיגוע קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל. צילום מפייסבוק

"המנוול הזה ירה בה כשהיא כפותה וקטע את חיי המשפחה"

כך אומר ניסים יחזקאל מאשדוד, איש התקשורת הוותיק שאיבד את אשת נכדו בפיגוע הבוקר. "קים הייתה אישה נעימה ויפהפייה, כולנו המומים. רק לפני כחודשיים חגגנו יחד יום הולדת שנה לבן שלהם המתוק - הנין שלי"

פורסם בתאריך: 7.10.18 15:50

     

גיא יחזקאל בן 29 נולד וגדל באשדוד. הוא נישא לקים לבית לבנגרונד ויחד הקימו בית ועברו להתגורר בראש העין. בשנה שעברה נולד להם בן, קאי, כל תכניותיהם היו לפניהם. אבל הבוקר החלומות נקטעו באכזריות נוראה, כאשר קים נרצחה בפיגוע הירי במפעל שבו עבדה באזור התעשייה ברקן ליד אריאל.

זירת הפיגוע במפעל באזור התעשייה ברקן. צילום: מוטי מילרוד, הארץ

זירת הפיגוע במפעל באזור התעשייה ברקן. צילום: מוטי מילרוד, הארץ

"היא אישה נעימה, יפהפייה", אמר לפני שעה קלה בכאב גדול נסים יחזקאל מאשדוד, סבו של גיא. "נפגשו שתי נשמות והקימו משפחה נהדרת", הוסיף, "יש להם תינוק מתוק, הנין שלי, שלפני חודשיים-שלושה חגגנו לו יום הולדת שנה. המנוול הזה, הפלסטינאי, ירה בה כשנהיא כפותה, קטע את חיי המשפחה הצעירה. אנחנו בהלם, מתקשים להאמין. ההרגשה איומה. בדרך כלל אתה שומע שקרה אסון ואתה משתתף אבל זה רחוק, עכשיו זה אצלך, ואתה מרגיש את המכה בכל עוצמתה. זה קשה מנשוא. כולנו המומים".

ניסים יחזקאל. צילום ארכיון: דור גפני

ניסים יחזקאל. צילום ארכיון: דור גפני

בני המשפחה והחברים הקרובים מתקשים לעכל את מה שאירע רק לפני שעות אחדות. קים הייתה פעילה מוכרת למען זכויות בעלי חיים וטבעונות. חבריה למאבקים בתחום מביעים זעזוע ואבל כבד. הלווייתה תיערך הלילה ב-22 בבית העלמין בראש העין.

קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל ובעלה גיא יחזקאל

קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל ובעלה גיא יחזקאל. צילום מפייסבוק

בפיגוע נרצח גם זיו חג'בי בן 35, אב לשלושה מראשון לציון שגדל במושב ניר ישראל שליד אשקלון, בנם של איריס וחזי. הלווויתו תתקיים מחר בשעה 14 בבית העלמין במושב.

בפיגוע נפצעה אישה בת 54 באורח בינוני. כוחות צבא, שב"כ ומשטרה ממנסים לאתר את המחבל – ככל הידוע צעיר בשנות ה-20 לחייו שעבד במפעל, והחזיק באישור עבודה.

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס אמר: "מה שקרה היום הוא פיגוע חמור. מחבל מהכפר שוויכה עם היתר עבודה באזור התעשייה ברקן, שעבד באותו מפעל שבו הוא ביצע את הפיגוע היום. אנחנו יכולים לקבוע חד-משמעית מהמידע שיש לנו ולשב"כ שמדובר בפיגוע. אנחנו מחפשים אחריו עם יחידות מיוחדות, תגברנו את הכוחות באזור יהודה ושומרון כדי למנוע אירועי פיגוע השראה בעקבות האירוע הזה. מדובר ככל הנראה במפגע בודד שפעל על דעת עצמו. אנחנו מתייחסים אליו כמחבל חמוש שנמצא במנוסה ואנחנו עושים הכל כדי ללכוד אותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר