ארכיון: בסטיקר בבית המשפט (במרכז התמונה)

בסטיקר: "שמעתי קולות מהחלון"

החשוד ברצח איתי מור טען בבית המשפט שהוא בריא. מעצרו הוארך עד 6 בפברואר

פורסם בתאריך: 31.1.18 14:34

     

אמיר בסטיקר החשוד שרצח לפני שבועיים את שכנו איתי מור, בן 44, טען היום בבית המשפט שהיה שפוי בזמן ביצוע המעשה. הוא מלמל ששמע קולות מהחלון ואף אמר 'הבא להורגך השכם להורגו', זאת אף על פי שמחקירת המשטרה כלל לא עולה שהמנוח איים עליו. יותר מזה, אין עדות לסכסוך מוקדם בין השניים.

בסטיקר אמר היום לשופטת: "אני זוכר שהייתי בבדיקה עם פסיכיאטר, הוא טען שאני במצב פסיכוטי ואני לא יודע מה הוא המליץ. לאחר שבית המשפט מסביר לי כי הוא המליץ על אשפוז אני אומר כי הפסיכיאטר טעה ואין צורך לא באשפוז ולא באבחון. אני מבין את ההשלכות של מה שאני אומר ואני אומר כי אני לא מסכים לאשפוז. אני מבין שאני אשאר בכלא שקמה".

השופטת טל לחיאני שהם ציינה: "מונחת לפני חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה ביום 30/1/2018, על ידי סגן הפסיכיאטר המחוזי, ד"ר אהרונוביץ אשר חיווה דעתו באשר למצבו הנפשי של המשיב. כעולה מחוות דעתו המשיב מצוי במצב פסיכוטי פעיל והדבר מלווה במסוכנות גבוהה כלפי הסובבים וזקוק לאשפוז פסיכיאטרי. על אף המלצת הפסיכיאטר המשיב מסרב להתאשפז בביה"ח שכן לפי דעתו חוות הדעת מוטעת. במצב דברים זה, בשים לב לעמדתו של המשיב אינני מוצאת מקום להורות על מעצרו של המשיב במסגרת אשפוז בביה"ח. יחד עם זאת גורמי שב"ס צריכים לשקול אפשרות מעצרו במסגרת מב"ן".

הרצח התרחש ביום רביעי לפני שבועיים. מור יצא באותו ערב מביתו ברחוב האשכול 10 באשדוד כדי לזרוק את הזבל. הוא חזר לבניין ועלה במדרגות לכיוון דירתו שבקומה השניה. אך כשהגיע לקומה הראשונה יצא בסטיקר מדירתו ולפי החשד דקר את מור ללא שום סיבה פעם אחר פעם. מור התמוטט ומת מפצעיו בבית החולים. ואילו בסטיקר נכנס חזרה הביתה וסגר אחריו את הדלת.

איתי מור ז"ל. צילום: אורי קריספין

מור הותיר אחריו אישה עמית וארבעה ילדים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר