מפעל טבע באשדוד. צילום: דור גפני

בטבע מאשרים: אם לא יימצא קונה למפעל באשדוד – נבחן המשך קיומו

ענקית התרופות טבע הודיעה היום (חמישי) על פיטורי 1,750 עובדי החברה בישראל. במכתב לעובדי החברה התייחס הסמנכ"ל גם לעתיד המפעל באשדוד המעסיק כ-250 עובדים

פורסם בתאריך: 14.12.17 18:36

     
לאחר ימים של ספקולציות ושמועות, מגיעה ההודעה הרשמית של חברת טבע. 1750 עובדי החברה בישראל יפוטרו  בשנתיים הקרובות, בשתי פעימות – 1250 מפוטרים בשנת 2018 ו-500 מפוטרים בשנת 2019. מרק סבג, סמנכ"ל החברה בישראל, שלח מכתב לעובדים ובהפ פירוט צעדי ההתייעלות של החברה. "מצבת כוח האדם בישראל תצומצם בפונקציות המטה וההנהלה, נתחיל בתהליך תכנון מדורג של סגירת אתר הייצור בירושלים, עד סוף 2019. פעילות המחקר והפיתוח בישראל תצומצם באופן חלקי בעקבות בחינה יסודית של כל תכניות המחקר והפיתוח בחברה ותעדוף פרויקטי ליבה".

בית המרקחת במפעל שבאשדוד – מייצר ומספק גם תרופות לחולים סופניים

בתוך כך, התייחס סבג, למפעל טבע באשדוד. "נעשה מאמץ משמעותי לאתר קונה פוטנציאלי עבור אתר טבע-אשדוד, שאף הוא אינו נמצא בליבת העסק. במידה ולא נצליח בכך, נבחן את המשך פעילותו." כמו כן כתב סבג, ובחר במדויק נוסח אחר עבור המפעל הנוסף בצפון: "נעשה כל שניתן למצוא רוכש למפעל מיגדה בקריית-שמונה ולחברת ההפצה ס.ל.א – שהינם עסקים רווחיים, אך אינם נמצאים בליבת פעילותנו. עסקים אלה אינם מיועדים לסגירה והעבודה בהם תימשך כסדרה".

תיאור: תיאור: https://ceoofficecmc.newsweaver.com/files/2/75472/188816/253454/_nw_test_mailing/b56eb6fcf2d6b2b3aab81e3c/mark%20sabag.jpg

 

 

 

 

 

 

 

מרק סבג :"החברה נמצאת במצב קשה ומורכב מאד"

עיריית אשדוד הודיעה היום כי :"כצעדי מחאה וסולידריות עם עובדי חברת טבע, הסתדרות העובדים הכריזה על שביתה כללית במשק, ביום ראשון 17/12/17, משעה 06:00 ועד השעה 12:00 בצהריים. השביתה כוללת את כל מקומות העבודה המאוגדים בהסתדרות המעו"ף ובהן הרשויות המקומיות.

עיריית אשדוד מכבדת את עקרון השביתה, מזדהה עם החלטת ההסתדרות ומגבה אותה במאבק למען ציבור עובדי טבע שאיום הפיטורים מונף מעל ראשם. לאור כך, ביום ראשון תתקיים שביתה כללית וכל מוסדות העירייה יהיו סגורים עד השעה 12:00."

גם ראש העיר אמר הערב :"ברור שלא נוכל להסכים לכך ש-250 עובדים יאבדו את פרנסתם, ואפעל יחד עם יו״ר וועד עובדי המפעל, יו״ר המרחב, יו״ר ההסתדרות ושר הכלכלה למנוע זאת"

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר