ד"ר לסרי

לסרי בהתייחסות ראשונה לאיום הסגירה של טבע: "לא נוכל להסכים ש-250 עובדים יאבדו פרנסתם"

חברת טבע הודיעה על סגירה של מפעלים ברחבי העולם, ובצל המשבר סכנת הסגירה מרחפת גם מעל המפעל באשדוד. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "אין סיבה שמפעל כזה לא יוכל להמשיך להחזיק את עצמו ולהיות מוצדק כלכלית"

פורסם בתאריך: 14.12.17 15:45

     

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי בהתייחסות למשבר בטבע: "מהדיווחים האחרונים על משבר פיטורי העובדים בחברת טבע משתמע, שמרחפת סכנת סגירה ממשית על המפעל באשדוד. ברור שלא נוכל להסכים לכך ש-250 עובדים יאבדו את פרנסתם, ואפעל יחד עם יו״ר וועד עובדי המפעל, יו״ר המרחב, יו״ר ההסתדרות ושר הכלכלה למנוע זאת.

מעבודתי כרופא, והיכרותי עם מנהלי המפעל, אני יודע להעריך שמבין כל המפעלים של טבע בישראל, דווקא למפעל טבע מדיקל הוותיק באשדוד, יש את ההיתכנות הכלכלית להמשיך לפעול. מוצרי המפעל (בתחומי הדיאליזה, הדיאגנוסטיקה וההזנה התוך-ורידית, ותמיסות עירוי) ייחודיים, ואספקתם באופן שוטף למערכת הבריאות בישראל חיונית מאוד. אין סיבה שמפעל כזה לא יוכל להמשיך להחזיק את עצמו ולהיות מוצדק כלכלית."

חברת טבע הודיעה הבוקר על קיצוץ של 14 אלף משרות ברחבי העולם, כלומר מעל 25% מכוח האדם של החברה בעולם. לפי ההסתדרות, טבע מתכננת לפטר 1,750 עובדים בישראל בשנתיים הקרובות.

כצעדי מחאה וסולידריות עם עובדי חברת טבע, הסתדרות העובדים הכריזה על שביתה כללית במשק, ביום ראשון 17/12/17, משעה 06:00 ועד השעה 12:00 בצהריים. השביתה כוללת את כל מקומות העבודה המאוגדים בהסתדרות המעו"ף ובהן הרשויות המקומיות.

עיריית אשדוד מכבדת את עקרון השביתה, מזדהה עם החלטת ההסתדרות ומגבה אותה במאבק למען ציבור עובדי טבע שאיום הפיטורים מונף מעל ראשם. לאור כך, ביום ראשון תתקיים שביתה כללית וכל מוסדות העירייה יהיו סגורים עד השעה 12:00.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר