צילום: תומר אפלבאום

חולת קורונה מאומתת ראשונה בגן יבנה – ביקרה בקניון פרנדלי

הבוקר, שני, דיווח משרד הבריאות שמספר החולים הוודאיים בישראל הגיע ל-250 מאז התפרצות המגיפה

פורסם בתאריך: 16.3.20 09:44

     

חולת קורונה ודאית ראשונה בגן יבנה: הבוקר נודע שתושבת הישוב נדבקה בנגיף וחלתה.  משפחתה נמצאת בבידוד. ביום רביעי האחרון ביקרה במרפאת הכללית ובסניף סופר פארם בקניון פרנדלי גן יבנה. ומי שהיה במקום באותו זמן חייב להימצא בבידוד.

ראש המועצה, אהרון דרור: "תושבת גן יבנה אובחנה כחולה בנגיף הקורונה על ידי משרד הבריאות. היא נמצאת תחת השגחה רפואית וכל משפחתה נמצאת בבידוד מוחלט על פי הכללים. כרגע מתבצעת חקירה אפידימיולוגית בכדי לבדוק היכן שהתה, יחד עם זאת ומטעמי ביטחון, לאור כך שהחולה ביקרה ביום רביעי (11.3) בקניון פרנדלי במרפאת כללית בסוף יום עבודתה, כאשר במקום נכחו רק רופאה ועובדת מרפאה, ללא קהל נוסף, הוחלט להכניס את הרופאה והעובדת לבידוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"בשל כך", מוסיף דרור, "מרפאת המגינים תהיה סגורה ותתאחד עם המרפאה ברחוב הרצל, שירותי המרפאה יינתנו ברחוב הרצל. המרפאה תעבור חיטוי ולאחר מכן ייבחנו צעדים לפתיחתה מחדש. בנוסף, משיחה שקיימתי עם מנהלת הסופר פארם בפרנדלי גן יבנה, מתברר כי החולה ביקרה במקום בין השעות 19:00-19:20, ולכן 2 עובדים נכנסו לבידוד. הנהלת הקניון דואגת לחיטוי הסופר פארם ולבדיקה במצלמות האבטחה לגבי מיקומה. אנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות, באחריות וברצינות. אנו נמצאים בקשר עם משרד הבריאות ונעדכן בפרטים בהמשך ככל שיהיו".

מהמועצה המקומית גן יבנה נמסר עוד, כי "משרד הבריאות מבצע ברגעים אלה חקירה אפידימיולוגית באשר לחולה, וייצרו קשר עם כל מי שבא איתה במגע באופן פרטני. אנו נעדכן בהקדם בכל התפתחות ועדכון".

דרור צילום: המועצה המקומית גן יבנה

בנוסף, מסר אהרון דרור: "בתום ישיבה שקיימנו זה עתה בנושא סיוע לעסקים קטנים, קיבלנו החלטה שכל עסק עד 500 מ"ר יוכל לפנות באמצעות אפליקציית MAST או בטלפון למחלקת הגבייה על מנת לקבל דחיית תשלום ארנונה לעסקים עד לתאריך 1.5.2020. בנימה זו, אנא מכם, המשיכו לקנות מעסקים קטנים בגן יבנה, עשו משלוחים ושמרו על הקהילה שלנו חזקה ומאוחדת".

להגשת הבקשה לדחייה באופן מקוון – https://www.mast.co.il/790/form/86f11498-d3fc-4fc4-98fb-e7c2f7829f88

טלפון לפניות במחלקת הארנונה – 0765300917

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר