פגישה מרגשת בין הוריו של עומר לב ז"ל לבין קברניטי המועצה לקידום המודעות לנזקי הסמים והאלכוהול בגן יבנה צילום: המועצה המקומית גן יבנה

"להאיר את עומר" לזכרו של עומר לב ז"ל מגן יבנה

פגישה מרגשת נערכה בין הוריו של עומר לב ז"ל לבין קברניטי המועצה לקידום המודעות לנזקי הסמים והאלכוהול בגן יבנה

פורסם בתאריך: 28.1.20 15:38

     

ביום ראשון (26.1) התקיימה פגישה בלשכתו של ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם אילי ורון לב, הוריו של עומר לב ז"ל שהתמודד עם התמכרות לסמים ונפטר לאחרונה, אליהם חברו קצין המשטרה בדימוס שמוליק רוזנטל, דודו מנצור בעל רקע נרחב בנושא המלחמה בסמים ובאלכוהול וענבל שליט תושבת היישוב ומתנדבת. בנוסף, השתתפו גם מנכ"ל המועצה, אילן סויסה ומנהלת המטה לביטחון קהילתי, ציפי שילוח.

בתחילת הפגישה, אילי ורון לב, הוריו של עומר ז"ל, סיפרו על המוטיבציה הגדולה שלהם להציל ילדים ובני נוער מגורל דומה ועל הרעיון שהגו יחד עם שותפים לקדם תכנית מיוחדת בשם – "להאיר את עומר" לזכרו של עומר ז"ל. גם השותפים האחרים לפגישה סיפרו על ניסיונם הרב בתחום ועל החשיבות שבשיתוף הפעולה בין כלל הגורמים ברשות ובתכנית בכדי להעלות את המודעות לסכנות שבשימוש בסמים.

בפגישה הוחלט לשלב כוחות, בין היתר בהנגשת המידע להורים ולבני הנוער, שילוב של הפרויקט בסיירת ההורים העירונית שעל הקמתה עמלים בימים אלה במועצה, פרסום, הסברה ורתימת כלל הגורמים מען קידום הנושא.

ראש המועצה, דרור אהרון: פגשתי הורים אמיצים, כואבים ועם מוטיבציה גבוהה להציל ילדים, בני נוער והורים מגורל דומה לשלהם. התרשמתי מאד מהרצון והמוטיבציה הגדולה לעשות שינוי אמיתי של ממש במודעות לנושא. החלטנו לשלב כוחות ולקיים פגישה נוספת בשבועות הקרובים".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר