יום ההליכה הבין לאומי בביה"ס בן גוריון צילום: המועצה המקומית גן יבנה

יום ההליכה הבינלאומי בביה"ס בן גוריון

תלמידי בית הספר ע"ש בן גוריון ציינו את יום ההליכה הבינלאומי

פורסם בתאריך: 27.10.19 20:08

     

בית ספר ע"ש בן גוריון בגן יבנה הינו בית ספר מקדם בריאות. כחלק מתוכנית לקידום אורח חיים בריא ופעיל עודדו יונת ארד, מחנכת בבית הספר ומאמנת לחיים בריאים, יחד עם אנבל שריקי  וגילה כהן, המורות לחינוך גופני, את התלמידים לקחת חלק ביום ההליכה הבינלאומי.

התלמידים וההורים קיבלו הודעה מראש על המועד הצפוי: יום שישי ה-25.10.19 ואת נקודות המפגש להליכה המשותפת. בנוסף, נתבקשו המורות להקדיש שיעור עם התלמידים על חשיבות ההליכה ותרומתה לבריאות הגוף והנפש ולדאוג להכנת כרזות כיתתיות בנושא.

גאיה זהבי, תלמידת ו'4: "אחרי שערכנו בכיתה דיון על ההליכה כסוג של ספורט שתורם לנו גם מבחינה בריאותית וגם חברתית, אז הכנו כרזות עם סיסמאות כגון: 'עם חברים לבית הספר צעדתם, על בריאותכם שמרתם!', 'ברגל הלכת-זיהום אויר מנעת!' ". ואכן, ביום שישי שעבר הוזמנו התלמידים והוריהם להגיע ברגל לבית הספר. רבים מהתלמידים נענו להזמנה, התכנסו באחד משלושת מוקדי ההליכה, מלווים במורה אחראית והורים, וצעדו בגיל ובשמחה לבית הספר.

התלמידים וההורים אשר לקחו חלק ביום ההליכה, קיבלו מדליה על השתתפותם, שי ממחלקת הספורט של גן יבנה. עם הגעתם לבית הספר נהנו כל התלמידים מהרקדה המונית בהנחייתן של אנבל ובנות המחול של ביה"ס.

תלמידי כיתה ד'2 יחד עם המחנכת, אביגיל מזור, זכו במקום ראשון על הפגנת השקעה גבוהה ביותר ונראות מרהיבה ביום זה. כמו כן, מכל שכבה נבחרה כיתה אחת שזכתה במספר הצועדים הגבוה ביותר.

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר