בת 14 וחצי במותה. נועם גולד ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה

"כל החיים היו לפניה, העולם הפסיד אותה"

נועם גולד, בת 14 וחצי, נהרגה בתאונה שאירעה בגן יבנה לפני שבועיים. חברתה ואחיה הקפיצו אותה לרכבת, אבל באמצע הדרך הנהג איבד שליטה, הרכב סטה והתהפך לתעלה. משפחתה החליטה לתרום את איבריה

פורסם בתאריך: 8.8.19 16:12

     

“הכול נראה כמו אתמול, הזמן עובר והכול מאוד טרי. אי אפשר לעכל את זה. אי אפשר. תשאל אותי מה אני עושה מחר, אין לי מושג. זה ללמוד ללכת מחדש בכל יום. נועם הייתה ילדה מאוד כישרונית, שהתעניינה בהרבה תחומים.

היא גם הדריכה במש”צים, רקדה היפ-הופ בלהקה מקצועית, למדה בכיתה מדעית. כל החיים היו לפניה, כולם הפסידו, העולם הפסיד אותה. אנחנו אוספים את עצמנו. מנסים”.

כך אמרה זוהר, אימה של נועם גולד, בת 14 וחצי, ביום רביעי, בדיוק שבועיים לאחר שבתה הבכורה נהרגה בתאונת הדרכים הנוראה בגן יבנה.

התאונה אירעה ביום רביעי 24 ביולי בדרך בגין בגן יבנה כ—200 מטר לפני כיכר הכניסה ליישוב. נועם נסעה עם חברתה ועם אחיה של החברה שנהג. בשלב מסוים הוא כנראה איבד שליטה, עלה על אי התנועה, חצה את הנתיב הנגדי, והרכב התהפך לתוך תעלה. החברה והנהג נפצעו בינוני.

יום לפני התאונה בילתה עם החברה מגן יבנה, שאותה הכירה במש”צים, בלונה פארק. היא נשארה לישון בגן יבנה, ולמחרת האח הקפיץ אותה יחד עם החברה לרכבת. היא הייתה אמורה לחזור הביתה. אבל בדרך לתחנת הרכבת, בתוך היישוב, קרתה התאונה.

זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין בגן יבנה. צילום: דוברות המשטרה

הוריה החליטו לתרום את איבריה ולהציל חיים. קרניותיה יושתלו בימים הקרובים ויעניקו מאור עיניים. “לכל בני המשפחה יש כרטיס אדי, ותמיד דיברנו בבית על חשיבות הנושא”, אמרה האם.

זוהר: “כולנו חתומים על תרומת איברים, ואני מקווה שהתרומה של נועם תוכל לעזור, להקל ולשפר את איכות חייהם של מי שנזקק. בבית דיברנו על הנושא של תרומת איברים, ולא הייתה דילמה. ברגע הראשון יש מחנק בגרון, אבל כן, אתה מבין שהערך של זה הוא מאוד מאוד חשוב”.

נועם למדה בכיתת מופ”ת מדעית באורט יובלי אריאל והייתה אמורה לעלות לכיתה י’. היא הבת הבכורה של הוריה זוהר ומיכאל, אחותם של אורי, בן כמעט 13, ושל עומר, בת 10.

רישיונו של הנהג, נהג חדש בן 17 וחצי, נשלל ל-90 יום. הוא נחקר, והחשד הוא שנסע במהירות מופרזת, הרבה מעל המהירות המותרת בכביש — 70 קמ”ש.

הנהג ואחותו, בת גילה של נועם ז”ל, שוחררו מבית החולים באשדוד בחזרה לביתם. במשפחתם ביקשו שלא להתייחס לנושא בשלב זה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר