עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין
עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

חבר המועצה נגד האב השכול: תובע אותו בביהמ"ש

שיא חדש: חבר מועצת גן יבנה עו”ד מוטי יוסף ממשיך להגיש תביעות לשון הרע והפעם הוא תובע 140 אלף שקל מאב שכול, עובד המועצה דן אלפי

פורסם בתאריך: 11.7.19 16:26

     

חבר האופוזיציה במועצה המקומית גן יבנה עו”ד מוטי יוסף ממשיך לתבוע: הפעם הוא הגיש תביעת לשון הרע נגד תושב היישוב דן אלפי בסכום של 140 אלף שקל. התביעה הוגשה בבית משפט השלום בבאר שבע.

לטענתו של יוסף, לאחר שהתראיין בכלי תקשורת על תביעת דיבה אחרת שהגיש, אלפי כתב פוסט בפייסבוק ותגובות בפוסט בעמוד הפייסבוק של גן יבנה והן בגדר לשון הרע, לטענתו.

מתוך כתב התביעה

בפוסט הראשון כתב אלפי: ״תחושה לא נעימה בגן יבנה״ ובפוסט השני כתב: ״רואה את התגובות ומרגיש לא בנוח. מדובר בחבר מועצה בגן יבנה, לא מוסיף כבוד לישוב״.

אלפי הוא אב שכול ועובד מועצה. בנו רב”ט רועי אלפי נהרג בהתפוצצות מוקש ברמת הגולן בשנת 2013.

לפני כמה שבועות הגיש יוסף תביעת לשון הרע נגד תושב אחר בגן יבנה בשל הכינוי שבו שמר אותו במכשיר הטלפון הנייד שלו.

לטענתו של יוסף, המשיך הנתבע להגיב בתוך הפוסט בתגובות שמהוות הוצאת דיבה, למשל: ״רשת חברתית אלק, ברגע שחסרי רסן מקבלים לייק על 'איחולים' ומיד אחר כך קופצים שפגעו בשמם הטוב״.

“תביעתי בשל הוצאת לשון הרע הוגשה לאחר שהנתבע, אשר משתמשים בו ככלי לניגוח פוליטי שלי, העלה שני פוסטים מכפישים כנגדי, וזאת ללא כל סיבה ממשית”, אמר יוסף השבוע.

 

“הפוסטים אותם כתב, מטרתם אחת — הבאשת שמי הטוב בכוונת מכוון”, הוסיף. “על שמי הטוב אגן תמיד ולא אעבור בשתיקה על כל פגיעה בו. השימוש הציני שעושים בנתבע גורמים פוליטיים אינטרסנטיים, בזויים בעיניי ומעידים על חולשתם להתמודד מולי עניינית. לבי עם הנתבע אשר בחר לשמש כידם הארוכה של אותם גורמים, אך משעה שבחר באופן מודע לכתוב בפייסבוק את אותם פוסטים מכפישים, הרי שעליו לשאת באחריות למעשיו. כנבחר ציבור ברור לכול שביקורת הינה כלי דמוקרטי מן המעלה הראשונה, אך יחד עם זאת חופש הביטוי אין משמעו חופש השיסוי והוא אינו יכול לשמש צידוק להכפשות”.

אתה יודע שהאיש הוא אב שכול?

“לבי לבי אליו, אבל לצערי זה לא נותן לו חיסיון. דווקא הוא כאב שכול צריך להיות רגיש לתחושות של אחרים ולא לשפוך את שמם סתם כך. כואב לי עליו כי אני יודע שהוא מופעל על ידי גורמים פוליטיים”.

דן אלפי מסר בתגובה: "כל תביעה שלו חושפת מי האיש באמת. זה האיש וזאת דרכו נעבור גם את זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר