להיפגש. ממש. לא בטלפון. צילום: אי אס אי פי
צילום: אי אס אי פי

איך קראת לי? אני אתבע אותך

יו”ר האופוזיציה במועצת גן יבנה עו”ד מוטי יוסף תובע את תושב המקום כי שמר אותו לטענתו במכשיר הסלולרי שלו בכינוי מעליב. ראש המועצה עקץ בפייסבוק: “תתבגרו אנשים”

פורסם בתאריך: 20.6.19 16:22

     

תביעות לשון הרע הפכו למחזה נפוץ, ומדי יום כמעט שומעים עליהן. אבל תביעה שהוגשה על הכינוי שבו שמרתם מישהו בזיכרון של מכשיר הטלפון שלכם — זה כבר פחות שכיח.

עו”ד מוטי יוסף, חבר המועצה המקומית גן יבנה, הגיש בשבוע שעבר תביעה נגד תושב המקום, עמי שליו, בסכום של 70 אלף שקל בגלל שלטענתו שמר אותו במכשיר הסלולרי שלו תחת התיאור “מוטי יוסף — נוכל לא אמין!”.

מתוך כתב התביעה. צילום מסך

את הכינוי ראה יוסף בחודש שעבר באמצעות היישומון Me, ולדבריו לא רק הוא אלא גם אשתו וילדיו. הדבר, טוען יוסף, נודע לו לאחר שבתו דפדפה באפליקציה תחת הכותרת “איך קוראים לי” והפנתה זאת לתשומת לבו כאשר בבית נכחו הורי אשתו.

יוסף, שהתמודד על ראשות המועצה בבחירות האחרונות, הוא יו”ר האופוזיציה. סיעתו היא היחידה שלא נכנסה לקואליציה.

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

ראש מועצת גן יבנה אהרון דרור עקץ את יוסף ביום שישי כשהעלה פוסט בפייסבוק, ובו ציין שגם אותו הוא כבר תבע ויותר מפעם אחת: “לצחוק או לבכות. מתקשר אליי תושב שבחר במתחרה שלא מפסיק לתבוע (אותי כבר תבע פעמיים) ושואל אותי בחצי גיחוך אם אתבע אותו אם יכנה אותי בטלפון שלו בכינוי לא נעים… תושבי גן יבנה היקרים, אני רוצה להבהיר שאתם יכולים לשמור אותי בטלפון שלכם באיזה שם שתרצו ללא חשש מתביעה. גן יבנה זה לא גן ילדים, תתבגרו אנשים”.

ראש המועצה, אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה

אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה

עמי שליו מסר בתגובה לתביעה שיוסף הגיש נגדו: “עדיין לא הגשתי כתב הגנה, ולכן אני מנוע מלהגיב. זאת לא פעם שהוא תובע, והכול בתקופה של חודשים ספורים. הכול התחיל מזה שבמערכת הבחירות הבעתי עמדה בפייסבוק שלא יהיה נכון לבחור בו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר