נגה מקבלת את תעודת ההצטיינות באדיבות: המועצמה המקומית גן יבנה

הכוכבים של אורטוב: נגה אלפסי מאורט רבין

בטקס הכוכבים של אורט שהתקיים בשבוע שעבר נבחרה התלמידה נגה אלפסה מבית הספר אורט רבין. נגה נבחרה כמנהיגה צעירה המובילה דרך בתרומתה לקהילה ולחברה בה היא חיה

פורסם בתאריך: 24.6.19 12:36

     

חזונה של רשת אורט ישראל מציב את החינוך לערכים בסדר חשיבות עליון. בהובלת 'אורטוב' משולב החינוך הערכי, הלכה למעשה, בעשייה החינוכית בכל בתי הספר של רשת אורט. בית הספר אורט רבין בגן יבנה שם את הדגש על הטמעת ערכי המעורבות החברתית וההתנדבות. בפרויקטים הקיימים בבית הספר ניתן דגש מרכזי על קידום ופיתוח מנהיגות נוער. זו, באה לידי ביטוי בבניית שדרת בני נוער מובילים אשר חלקם מעורבים ביזמות, תכנון והובלה של תוכניות ערכיות; אחרים מדריכים, ומלווים את חבריהם בביצוע תוכניות אלו.

בני הנוער, בוגרי בית הספר ממשיכים למסלול של התנדבות במסגרת שנת שירות. קבוצות המנהיגות בבית הספר מאפשרות לתלמידים המובילים לנהל דיאלוג של חניכה, העצמה, ולמידת עמיתים.

בטקס הכוכבים של אורט שהתקיים השנה באורט הרמלין בשבוע שעבר היה מפגן הצדעה מרגש לתלמידים הפעילים במגוון הפרויקטים של אורטוב. בכנס הוענקו תעודות הצטיינות לתלמידים מרשת אורט על פעילותם הבולטת בתחום החברתי-ערכי וההתנדבותי. מבית הספר אורט רבין בגן יבנה נבחרה התלמידה נגה אלפסה כמנהיגה צעירה המובילה דרך בתרומתה לקהילה ולחברה בה היא חיה. מלבד הערכה הגדולה לה זכתה נגה, ניתן לתלמידה תעודה הצטיינות ופרס כספי מכובד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר