צופינפניקים לנצח: פורימון 2018 בשבט גיא

בשבת האחרונה, עשרות מילדי ותושבי גן יבנה הגיעו לשבט גיא, שלוחת תנועת הצופים בגן יבנה, לפורימון מטורף אותו הקימו ותיכננו בעצמם חברי השכב"ג בשבט (חניכי כיתות ט'- יב')

פורסם בתאריך: 7.3.18 16:54

     

כחודשיים לפני הפורימון, התכנס השכב"ג ובחר בהצבעה את ראש הפורימון- מי שיוביל וינהל את כל התהליך, וכבר למחרת הבחירות, החלו העבודות. נבחרו פרוייקטורים, שבאחריותם תחומים שונים כגון פרסום, חזות, תחנות ומבנים וצוותי עבודה המורכבים מחברי השכב"ג. אותם פרוייקטורים, בהנהלת הראש, תכננו מאפס אירוע, שנועד לארח ולשמח את כל תושבי גן יבנה. מס' פעמים בשבוע הגיע השכב"ג לשבט לימי עבודה, והחלה העבודה הפיזית לקראת הפורימון – מתכנון לביצוע.

צילום: יח"צ

אט אט התקרב לו היום הגורלי- יום הפורימון. השכב"ג התכנס בשבט משש בבוקר של אותו יום, ועם הרבה אנרגיה, קצת מוזיקה ובעיקר חיוך על הפנים, הקים השכב"ג עיר קופים, קרוסלה, המון תחנות שונות, ותפאורה מדהימה. כל זאת מחומרי גלם בסיסיים ביותר- לרשות השכב"ג עמדו סנאדות (קורת עץ), חבלים וגם הרבה גואש ובדים.

על הפורימון הנ"ל השקיע השכב"ג זמן רב ועבודה קשה. אך בסופו של יום, כשבזמן הפורימון ראו את החיוכים על פניהם של הבאים, הבינו שזה היה שווה את הכל.

סקירה קצרה של מה שהיה בפורימון- כבר מ- 10:00 בבוקר יום שבת, נפתח הפורימון עם מוזיקה וחיוכים. הקיוסק, עליו עמלו חניכי הקורס (שנת קורס הדרכה, שכבת ח') עמד וחיכה לבאים, התחנות עמדו מוכנות שילדים יבואו וישחקו בהן, והתפאורה השרתה אווירה ישראלית וחגיגית. לקראת 10:30, נפתחה העיר קופים, וילדים ישר רצו וחיכו בתור על מנת לעלות. לאחר מכן נפתחה גם הקרוסלה, וכל ילד שעלה רק רצה עוד סיבוב. פרסים חולקו מבין המנצחים בתחרות, וגם בהמשך הפורימון, התקיימה תחרות תחפושות אליה הגיעו ילדים עם תחפושות מדהימות, והבחירה של המנצחים הייתה באמת קשה.

שבט גי"א מודה לכל מי שהגיע ומזמין אתכם להגיע גם בשנה הבאה, ובנוסף מודה לאנשים רבים על תרומתם לפורימון זה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר