נלחמים בבריונות ברשת. התלמידים בהצגת המיזם
נלחמים בבריונות ברשת. התלמידים בהצגת המיזם

מתיכון אורט אל משרדי גוגל: תלמידים מגן יבנה במקום ראשון בתחרות אפליקציות

רעיון שהתחיל ממשחק קופסא הפך לאתר אינטרנט שזכה במקום ראשון בתחרות ארצית. מנהלת בית הספר, מרי שפונט : זהו מיזם מבריק!"

פורסם בתאריך: 2.6.22 09:41

     

נבחרת תלמידים מתיכון אורט גן יבנה, הגיעה למקום הראשון בתחרות ארצית של 'אורטוב' שהתקיימה במשרדי גוגל ישראל. התלמידים הזוכים בתחרות יצרו אתר רישיון לסמארט-פון, המכיל חוברת כללי התנהגות ברשת, ומשחקים אינטרנטיים המסייעים לילדים הצעירים להפנים את הכללים.

 

אתר האינטרנט שיצרו הילדים החל ממשחק קופסא שאף הוצג בביקור בכנסת. לאחרונה פיתחו התלמידים את המשחק לאתר אינטרנטי, כאשר התלמידים עצמם בנו את האתר, יצרו את המשחקים, ועיצבו את הדמויות והגרפיקה באתר תוך הפגנת כישרון רב.

בהצגת האתר הגיעו תלמידי הנבחרת בתחפושת של גיבורי על, הציגו מצגת וסרטון של היוזמה וכן את האתר עצמו, כאשר הם מדגימים את הרעיון באמצעות גיבורי על הנלחמים בבריונות ברשת. התלמידים שלקחו חלק בנבחרת הם איתי שטרית, תמיר בן חנן, פלג בן ישי, עופרי אזולאי, קרן אור בדש, אגם אלון, שי צ'ולפייב, עמית בן ישי ויובל בן ישי. בהובלת המורות צביה כהן ועינב גנוד.
את הנבחרת בתחרות יצגו התלמידים  קרן אור בדש, איתי שטרית ושי צ'ולפייב.

"כל הכבוד לקבוצת שומרי מסך ולמובילת הקבוצה הגב' צביה כהן." סיפרה בגאווה מנהלת בית הספר, מרי שפונט. "הרישיון לסמארט-פון הוא סטארטאפ מבריק של שומרי מסך ,שהוכיחו כי יכולות ביצועיות ויצירתיות מדהימות במיזם הזה. שיש בו תועלת ערכית וחינוכית כאחד. מקווה שהורים ישכילו ויעשו בו שימוש. העלאת המודעות לשימוש מושכל באינטרנט  היא מטרה חשובה בחינוך הערכי והייעוצי. " שומרי מסך" הפגינו יוזמה ויצירתיות, שחברו יחד ליצירת מיזם מבריק ערכי וחינוכי-כל הכבוד –יישר כח! לקבוצה ולמנחת הקבוצה הגברת צביה כהן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר