אהרון דרור, עו"ד מוטי יוסף. צילום: המועצה המקומית גן יבנה ופרטי

תושב גן יבנה נתבע על שיבוש מודעת קמפיין בחירות ויפצה את משרד הפרסום

החברה שהובילה את קמפיין הבחירות של עו"ד מוטי יוסף בבחירות המקומיות תבעה את תושב המקום בסכום של 100 אלף שקלים בטענה ששיבש את תכניה כדי להביע תמיכה ביריב של יוסף, ראש המועצה אהרון דרור. בית המשפט פסק שהוא ישלם לה 7,500 שקל

פורסם בתאריך: 9.5.20 21:24

     

עוד סכסוך משפטי-פוליטי בגן יבנה שקשור בצורה כזו או אחרת ליריבות בין ראש המועצה אהרון לדרור ליו"ר האופוזיציה עו"ד מוטי יוסף ונעוץ עוד בתקופת הבחירות כשיוסף התמודד על ראשות המועצה מול דרור – הגיע להכרעה.

והפעם, החברה שהובילה את קמפיין הבחירות של עו"ד מוטי יוסף לראשות מועצת גן יבנה לפני קרוב לשנתיים תפוצה ב-7,500 שקל בידי תושב המקום. כך פסק לאחרונה בית המשפט המחוזי מרכז.

את התביעה, על סך 100 אלף שקל, הגישה חברת סימפל פרסומאים בע"מ נגד טוני גאו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בכתב התביעה נטען שהאיש עשה שימוש אסור במודעות ופוסטים שפורסמו במסגרת הקמפיין של יוסף, העתיק אלמנטים מתוכם ושיבש את המסר שלהם – וזאת, לפי התובעת, כדי לפגוע במסע הבחירות של יוסף ולסייע למסע הבחירות של ראש המועצה, אהרון דרור.

 

כך למשל, לאחר שפורסמה בקבוצת "גן-יבנה לכולם" כותרת בנוסח "אחרי 15 שנה תושבי גן-יבנה אומרים לדרור אהרון שלום ותודה ומחליפים את ראש המועצה", הנתבע, כך נטען, פרסם בצורה ויזואלית מאוד דומה אך תוך שינוי משמעותי: "אחרי 15 שנה תושבי גן-יבנה אומרים לדרור אהרון תודה! ונשארים לעוד 15 שנה עם ראש המועצה".

מנגד, טען התושב בכתב ההגנה שהוגש מטעמו, שהתביעה היא ניסיון לסתימת פיות וכי מעשיו אינם מהווים פגיעה בזכויות יוצרים כפי שנטען.

השופטת הלית סילש החליטה לפסוק בתיק ללא נימוקים ופסקה שגאו ישלם למשרד הפרסום שעבד עם יוסף, כאמור, 7,500 שקל.

לפני כמה חודשים הביע דרור תמיכה בתושב והודיע שילווה אותו עד סיום המשפט, כפי שניתן לראות ברשומה שפרסם בפייסבוק:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר