יום קמפוס באורט רבין גן יבנה
יום קמפוס באורט רבין גן יבנה

גם ההורים מקבלים תעודה: יום קמפוס באורט רבין בגן יבנה

באורט רבין בגן יבנה ערכו יום קמפוס, במסגרתו, הורי התלמידים מגיעים לכיתות, מעבירים שיעורים - כל אחד בתחומו - ומפרים את התלמידים בידע וניסיון רב. בסיום היום קיבלו ההורים תעודת תודה וציון לשבח

פורסם בתאריך: 2.2.23 06:17

     

באורט רבין בגן יבנה קיימו יום קמפוס, במסגרתו, הורי התלמידים הגיעו להרצות בכיתות החטיבה העליונה, כל אחד בתחום הידע שלו, והעשירו את עולמם של התלמידים במגוון נושאים הקרובים לליבם.

היום החל בפעילות של שיח דיאלוגי פורה ומרתק, במגוון תחומים ביניהם, חילוץ והצלה, כישורי חיים, איש הברזל, עולם הפרסום, הגשמת חלומות, משטרה וקהילה, פסקת ההתגברות, רכב אוטונומי, ניהול וארגון זמן ועוד.

מי שיזמו ותכננו את היום המיוחד היו מנהלת החטיבה העליונה בל חסידים, בשיתוף יו"ר וועד הורים והיור"ים השכבתיים, "ההורים העבירו סדנאות מעוררות השראה וחשפו את התלמידים לעולמם האישי, לחוזקותיהם ולתחום עיסוקם", אמרו בבה"ס.

יום קמפוס באורט רבין גן יבנה

יום קמפוס באורט רבין גן יבנה

הורים רבים נרתמו להנחות את הכיתות וקבלו תגובות אוהדות מאוד, תלמידים רבים שבחו את תכנית היום ובקשו עוד פעילויות מפרות כאלו. מנהלת החט"ע חילקה לכלל ההורים תעודות תודה והוסיפה שפעילות משותפת של הורים ומורים גם יחד מבטאת את הקשר ההדוק שבין הקהילה לבי"ס ואין ספק שפעילות מסוג זה רק מקדמת שיח בונה ואוירה נעימה בין תלמידים ,הורים והמורים.

מנהלת בית הספר, הגברת  דלית כהן: "היוזמה הברוכה והמשותפת של מנהלת חטיבת העליונה הגברת בל חסידים בשיתוף הנהגת ההורים, להפיק יום כזה אינו דבר של מה בכך, הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היה לנו חשוב להעצים את הקשר הפורה בין בית הספר וההורים. התלמידים דווחו שהדיונים היו מרתקים ואקטואליים, היום נחל הצלחה מרובה והותיר טעם של עוד ורצון לקיום ימים ערכיים ומרתקים כאלו בעתיד. אני מבקשת לברך את ההורים המתנדבים, שילוב כוחות של הורים ובית הספר מוביל להצמחת ילדנו לפסגות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר