אלי נכט. אלי לחמני. צילום: פבל
אלי נכט. אלי לחמני. צילום: פבל

נכט קרא ללחמני להצטרף אליו, לחמני הגיב: "אני ממשיך עד הסוף"

האם יוקם גוש מאוחד נגד לסרי? כמו שזה נראה עכשיו זה לא יקרה. כל המועמדים מתבצרים בעמדתם וכולם רוצים לרוץ עד הסוף

פורסם בתאריך: 21.2.24 20:59

     

על רקע התמיכה הצפויה של ש"ס ואבי אמסלם ברה"ע יחיאל לסרי, קרא המועמד עו"ד אלי נכט למועמד ד"ר אלי לחמני לחבור אליו לפני שהבחירות מתחילות.

"ד"ר אלי לחמני, אני משוכנע שאכפת לך מהעיר ואתה מודע למספרים המוצגים בכל הסקרים", קרא נכט, "אני מבקש ממך: בוא הצטרף אלינו. יחד תחת אלונקה אחת נוכל להציל את העיר ולסייע לתושבים. אשדוד זקוקה נואשות לאחדות אמיתית בקרב מנהיגים נקיים כפיים ואכפתיים, ולא לבלוקים טכניים של החרדים או תמיכה עקיפה של אריה דרעי במועמדים חילונים לצורך גיבוי. אני מבטיח שיהיו לך ולחברי סיעתך את כל ההשפעה וכל הכלים כדי לפעול באמת למען העיר, אני פתוח לכל הצעה שעולה לך בראש".

לחמני דחה את הקריאה והגיב כי הוא מתכוון לרוץ עד הסוף.

בהודעה שפרסם לחמני הוא התייחס תחילה לחיבור המסתמן בין אמסלם ללסרי, "כולנו שומעים את הספינים התקשורתיים לפיהם העיר הזו נמכרת לאנשים שהאינטרס העירוני והאינטרס לטובת התושבים – לא קיימים בהם", מסר לחמני, "באים האנשים מלמעלה – שאין להם שום קשר לעיר ומעוניינים להכריע את עתידם של התושבים שחיים כאן. זה לא סביר שדבר כזה יכול לקרות בעיר כמו שלנו וצריך להילחם עליה. איננו פיונים של אף אחד! תושבי אשדוד מספיק בוגרים, משכילים ובעלי יכולת חשיבה בכדי להבין שהעיר חשובה יותר מכל דבר – ולכן אסור לאפשר למכור אותה לאף אחד. נכון לרגע זה, העיר הזאת מועמדת למכירה – ואנחנו נעצור זאת ונחזיר אותה אלינו, לתושבים. לא ניתן שהנהגת ש"ס, אגודה או איזשהו מקורב בעל אינטרס שאינו תושב העיר יקבע איך העיר הזאת תיראה"

ובנוגע לקריאה של נכט הוא אמר: "מבין כלל המועמדים לראשות העיר, אני היחיד שחושב על טובת התושבים ללא אינטרסים – לא לקבלנים, לא למקורבים – אלא נטו לתושבי העיר. אני מאמין שתושבי אשדוד שעינם בראשם – יכריעו זאת ביום שלישי הקרוב ויבחרו נכון בקלפי. למען הסר ספק: אני ממשיך עד הסוף, סמוך ובטוח בניצחוני".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר