אבי אמסלם ויחיאל לסרי. צילום: פבל

דיווח: מגעים לפרישה של אמסלם ותמיכה של ש"ס בלסרי

לאחר תקופה ארוכה של נתק ומתיחות רבה נראה שהתמיכה של ש"ס ברה"ע יחיאל לסרי תגיע בקרוב ותעניק לו צעד גדול בדרך לכהונה נוספת. גלבר תוקפת: "תושבי אשדוד יצטרכו לבחור בין לסרי כבובה של גולדקנופף ודרעי לבין עיר של כולנו"

פורסם בתאריך: 21.2.24 18:34

     

האם ש"ס תתמוך בד"ר יחיאל לסרי לראשות העירייה?

על פי דיווח של העיתונאי החרדי ישי כהן, ישנם מגעים לשיתוף פעולה בין ש"ס ללסרי ובכלל זה פרישה של מ"מ רה"ע אבי אמסלם מהמרוץ. בש"ס באשדוד אומרים שלא הכל סגור.

וכך כתב ישי כהן: "לאחר מתיחות ארוכה, יו"ר ש"ס המקומית באשדוד אבי אמסלם נפגש עם ראש העיר יחיאל לסרי בכדי לבחון אפשרות של הסכם שיתוף פעולה ופרישה מהמירוץ לראשות העיר לצד תמיכה רשמית של ש"ס בלסרי. במידה והצדדים יגיעו להסכמות (ולשם זה הולך) הנושא יובא להכרעת ההנהגה הרוחנית".

אם אכן יתרחש הדבר, הרי שמדובר בחיזוק עצום עבור לסרי ובצעד שמקרב אותו באופן משמעותי לניצחון בבחירות.

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

המועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר הגיבה לדיווח הזה ואמרה: "ביום שלישי הקרוב הולכים לבחור – אשדוד או טבריה. כמה ימים לפני הבחירות, הוסרו המסכות: תושבי אשדוד יצטרכו לבחור בין לסרי כבובה של גולדקנופף ודרעי לבין עיר של כולנו, נשים וגברים, חילוניים ודתיים, בהובלתי. אני היחידה שיכולה לנצח את לסרי".

עוד הוסיפה גלבר: "זה הזמן שכל יתר המתמודדים יחברו אליי לגוש המהפך. אני קוראת לכל הבוחרים לתמוך עכשיו בגוש המהפך. אני מבהירה היום בצורה חד משמעית: אני מתמודדת עד הניצחון, כדי להציל את העיר כי אין לנו עוד אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר