כצנלסון באוטובוס עם הילה פלג ואורית אלמוזלינו רייז

עובדי אפיקים נגד כצנלסון: "עושה פוליטיקה זולה על הגב שלנו"

נהגי אפיקים לא אהבו את הסיבוב שעשה כצנלסון יחד עם ח"כ ליברמן באוטובוס באשדוד "מי שרץ לראשות העיר ובא לפגוע בנו. לא ראוי להיות ראש עיר ולא לקבל מאיתנו אפילו לא קול אחד", הם כתבו. כצנלסון הגיב: "זו חוצפה להגיד שהנפגעים באירוע הזה הם הנהגים, הנפגעות הן נשים שלא מרשים להן לעלות על אוטובוסים בניגוד לחוק"

פורסם בתאריך: 17.8.23 15:04

     

אתמול הגיעו חברי הכנסת אביגדור ליברמן ויוליה מלינובסקי לעיר אשדוד לנסיעה באוטובוס עם הילה פלג שלא הורשתה לעלות לאוטובוס שנסעו בו חרדים.

מי שאירח אותם בעיר הוא נציג "ישראל ביתנו" בעירייה, מ"מ רה"ע שמעון כצנלסון יחד עם חברת סיעתו אורית אלמוזלינו-רייז.

הם נסעו יחדיו באוטובוס והצטלמו שם ולאחר מכן העלו פוסטים ברשתות החברתיות.

"לפני שבוע לא העלו את הילה פלג לקו 86 בטענה שמדובר בקו ל'גברים בלבד'", כתב כצנלסון, "היום אני, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ח"כ יוליה מלינובסקי וחברתי לסיעה, הממונה על השיוויון המגדרי בעיריית אשדוד, אורית אלמוזלינו רייז, עלינו יחד איתה לקו 86 ונסענו איתה חזרה הביתה. אשדוד תמשיך להיות עיר ליברלית, ולא תדיר נשים בשום מקום ובשום מצב".

כצנלסון וליברמן באוטובוס

מי שלא אהבו את סיבוב היח"צ הזה באוטובוס הם עובדי חברת "אפיקים".

בפוסט שהם פרסמו בעמוד הרשמי של עובדי החברה, הם כתבו כך: "לא ניתן לאף אחד לפגוע בנו. הצטערנו מאוד היום שאחד המתמודדים לראשות העיר באשדוד הגיע לתוך אוטובוס עם חבר כנסת בכוונה לפגוע בנו על חשבון פוליטיקה קטנה.עד היום לא עניין אותו למה אין לנו שירותים? למה אין לנו חדרי רענון? ויש שכל הזמן מתעניינים בנו ובאים לתמוך לחבר בתקופה מאתגרת זו".

עוד נכתב: "ימים לא קלים עוברים התחבורה הציבורית. ומי שרץ לראשות העיר ובא לפגוע בנו. לא ראוי להיות ראש עיר ולא לקבל מאיתנו אפילו לא קול אחד. פוליטיקה קטנה זולה לא על חשבון עובדי אלקטרה אפיקים".

שמעון כצנלסון מסר בתגובה: "אין מקום לכפייה חרדית בעיר אשדוד. אשדוד לא תהפוך לעיר חרדית ואני אמשיך לשרת את כלל תושבי העיר. זו חוצפה להגיד שהנפגעים באירוע הזה הם הנהגים, הנפגעות הן נשים שלא מרשים להן לעלות על אוטובוסים בניגוד לחוק. לצערי עד עכשיו אף נציג מחברת אפיקים לא יצר קשר עם הילה והתנצל על המקרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר