גבי כנפו ויחיאל לסרי. צילום: פבל
גבי כנפו ויחיאל לסרי. צילום: פבל

למרות גבי כנפו: הליכוד יתמוך בסיעת "אשדוד בתנופה" בראשות לסרי

בנוסף לתמיכה בד"ר יחיאל לסרי בהתמודדות לראשות העירייה, הליכוד מודיע רשמית כי הם תומכים גם בסיעתו של לסרי למועצת העיר, סיעת "אשדוד בתנופה", זאת למרות שמספר 2 בסיעה הוא איש מפלגת "תקווה חדשה"

פורסם בתאריך: 26.7.23 10:17

     

הוועדה המוניציפלית של הליכוד החליטה אתמול כי לא תריץ רשימה בעיר אשדוד, ותתמוך בסיעתו של ד"ר יחיאל לסרי למועצת העיר אשדוד.

המשמעות הישירה היא שהליכוד יתקצב גם את "אשדוד בתנופה", ולמעשה מביע תמיכה מלאה בלסרי גם לראשות וגם למועצת העיר.

מדובר בהחלטה מפתיעה, לאור זאת שמספר 2 ברשימה וממלא מקומו של לסרי, הוא גבי כנפו, איש תקווה חדשה ומקורבו של גדעון סער, הסדין האדום של מפלגת הליכוד. בנוסף, כנפו עצמו השתתף לפחות פעם אחת, בהפגנת המחאה נגד מהלכי הממשלה בתחום המשפטי ברחבת עיריית אשדוד, הפגנה המתקיימת כבר למעלה מ-20 שבועות ברצף.

באשדוד בתנופה אומרים כי הההחלטה ממשיכה את שיתוף הפעולה רב השנים של הליכוד ולסרי, והיא מהווה אמון מוחלט בראש העיר בדרך לקדנציה רביעית.

חתני השמחה: גבי כנפו וגדעון סער. צילום: דוברות מטה גדעון סער

"אני מודה לחברי הוועדה המוניציפלית של הליכוד על האמון בי ובסיעת אשדוד בתנופה, ואני בטוח שהאחדות תוביל את אשדוד להישגים מרחיקים לכת בכל תחומי החיים, ממש כפי שעשינו יחד עם מנהיגות תנועת הליכוד שתמכה בתנופת ההתפתחות של אשדוד והפיכתה לאחת הערים המובילות במדינת ישראל", מסר לסרי, "החל מהקמת בית החולים אסותא אשדוד, דרך מהפכות החינוך, התרבות, והספורט, ועד שדרוג התשתיות החברתיות והפיזיות ובראשן הסכם גג עם למעלה מ-30,000 יחידות דיור. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על התמיכה חסרת התקדים בעיר אשדוד לאורך כל שנות כהונתו כראש ממשלת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר