כנפו לצד נורית טופז וחברת המועצה, אלמוזלינו-רייז

מ"מ ראש העיר גבי כנפו השתתף הערב בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית באשדוד

כנפו הגיע הערב יחד עם חברו, ח"כ גדעון סער להפגנה ברחבת העירייה. "מה יעשה ליכודניק שרוצה להצביע ללסרי? איך הוא יצביע למישהו שמפגין נגד הממשלה?", תהה גורם בכיר בקואליציה

פורסם בתאריך: 1.4.23 23:20

     

הערב התקיימה שוב הפגנה נגד מהלכי הממשלה בתחום המשפטי, ברחבת עיריית אשדוד. מנגד, הפגנת תמיכה בממשלה ובמהלכיה נערכה בכניסה לביג פאשן בעיר.

הפגנת התמיכה בכניסה לביג פאשן הערב

מי שהפתיע הערב בהשתתפותו בהפגנה נגד הממשלה הוא ממלא מקום ראש העירייה, גבי כנפו. הוא הגיע להתייצב הערב לצד חברו הקרוב, ח"כ גדעון סער שנאם הערב בהפגנה.

"לא מבין איך הוא הגיע להשתתף בזה", אמר גורם בכיר בקואליציה, "איך הוא מגיע להשתתף בהפגנת שמאל נגד הממשלה? הוא חצי ממפלגת 'אשדוד בתנופה' עם לסרי, מה יעשה ליכודניק שרוצה להצביע ללסרי? איך הוא יצביע למישהו שמפגין נגד הממשלה?".

במהלך ההפגנה, נערכה גם "צעדת השפחות" שהפכה לסמל המחאה עם הבגדים האדומים והכובעים הלבנים מהסדרה "סיפורה של שפחה".

בהפגנה הערב נאמו בין היתר, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא, השר לשעבר עמר בר לב וכאמור, ח"כ גדעון סער.

סער, שר המשפטים לשעבר, עומד בימים אלו בראש צוות ההדברות של המחנה הממלכתי. הוא הודה למפגינים והתייחס לעצירת החקיקה והמאמצים להידברות ולהגיע להסכמה רחבה: "זה שנעצרה החגיגה השבוע זה בזכותכם ובזכות כל הציבור שהפגין וזה הישג גדול של המחאה, אבל המערכה עדיין לא תמה והסכנה עדיין לא חלפה. חשוב למרות הספקות המוצדקים שיש לכולנו נעשה מה שניתן על מנת לנסות להגיע בעם ישראל להסכמה על בסיס העקרונות החשובים לנו, וזה יהיה דבר גדול ואת המאמץ הזה נעשה בשבועות הקרובים בעזרת השם. אתם יכולים להיות בטוחים שנעמוד על כל העקרונות עליהם נאבקנו, גם בכנסת וגם בהפגנות השונות ובראשן שמירה על העצמאות ואי התלות של הרשות השופטת שלנו".

צפו בדבריו של ח"כ סער:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר