אלי לחמני. צילום: אורי קריספין
אלי לחמני. צילום: אורי קריספין

לחמני לא ממהר עם ערעור הבחירות – טוענים עובדי הבחירות שלא קיבלו שכר

"צביעות, מרמור ונקמנות, אלא הם הקווים המנחים להתנהלותו של לחמני. האיש הפסיד בבחירות, אז הוא רוצה שכולם יסבלו" - העובדים שלא קיבלו שכר מדברים

פורסם בתאריך: 25.12.18 16:55

     

בהמשך לפרסום אמש על השכר המעוכב של העובדים בבחירות הגיב בביטול אלי לחמני  ״קחו הלוואה ואחריות והעבירו את הכספים לפעילים בהקדם״

ערעור הבחירות אותו הגיש אלי לחמני ואשר הוגש עוד ביום 28.11.2018, ככל הנראה האחרון אינו ממהר להגיש בקשה לקביעת מועד לדיון בערעור הבחירות ובכך, מעכב שכר לאלפי פעילים אשר עבדו בבחירות המוניציפליות.
הבוחר אמר את דברו ושלח את אלי לחמני לאופוזיציה. לחמני אשר מסרב לקבל את תוצאות הבחירות הגיש כאמור ערעור בחירות והוא לא היחיד, קיימים מועמדים נוספים ברחבי הארץ אשר הגישו ערעורי בחירות דומים. אלא שבניגוד לערים האחרות בהן ערעור הבחירות מקודם במרץ רב, נקבעו דיונים ובחלק מהמקומות אפילו נתקבלו פסקי דין והחלטות, במקרה של לחמני נראה שהוא ככל הנראה אינו ממהר עם ערעור הבחירות ואינו ככל הנראה מבקש לקבוע מועד לדיון אצל בית המשפט המחוזי, תל אביב.
אפשר להבין את התסכול שלו על המערכת הפוליטית ואת ההפסד בבחירות, אשר הובילו אותו הישר לספסלי האופוזיציה אותה סיעתו חולקת רק עם הגב' הלן גלבר מול קואליציה רחבה ויציבה של 25 חברים. אבל את התסכול הזה ככל הנראה לחמני בחר להוציא לא על נבחרי הציבור, אלא דווקא על אלפי פעילים אשר מחכים לשכר מכל הסיעות אשר התמודדו בבחירות האחרונות למועצת אשדוד. בעקבות ערעור הבחירות של לחמני, משרד הפנים מעכב את תשלום מימון הבחירות לסיעות אשר התמודדו הן למועצה והן לראשות העיר . משרד הפנים יעכב העברת מימון הבחירות עד לסיום ערעור הבחירות בפסק דין.
"צביעות, מרמור ונקמנות, אלא הם הקווים המנחים להתנהלותו של לחמני. האיש הפסיד בבחירות, אז הוא רוצה שכולם יסבלו. לא רק נבחרי הציבור, גם הפעילים רוצים לקבל שכר. בושה וחרפה. במקום לקדם את ערעור הבחירות שלו הוא מחזיק אלפי תושבים בני ערובה". כך אמר אחד הפעילים שמחכה לקבל שכר.

למערכת החלו להגיע תלונות של עובדים ביום הבחירות בהם נציגת הנשים החד-הוריות באשדוד.

בצעד אשר יכול להתפרש כציני, לאחר הביקורת אשר הוטחה בו בנושא, שחרר דר' לחמני הצהרה בה הוא אומר שמצפה מראשי הסיעות לקחת הלוואה ולשלם לפעילים. ההודעה כמובן מתקבלת בזעם ע"י נציגי הסיעות שכן הסיבה האמיתית לעיכוב התשלום היא למעשה העובדה של לחמני אינו מקדם ככל הנראה את ערעור הבחירות אותה הגיש.

  • חשוב לציין, כי הסיעות הן האחראיות לשלם למי שעבד עבורן. כמו כן החלטת נשיאת בית הדין על העברת הדיון לבית משפט במרכז המדינה היום ב-26/12/2018מוכיח כי אין סחבת בטיפול בערעורו של לחמני.

פנינו לדר' לחמני לתגובה, ונשמח לפרסמה, ברגע שתענה.

 

פרסום ראשון: שכרם של מאות עובדים בבחירות באשדוד מעוכב

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר