משאל בחירות 2018 באשדוד (מאגר תמונות: Shutterstock)
משאל בחירות 2018 באשדוד (מאגר תמונות: Shutterstock)

פרסום ראשון: שכרם של מאות עובדים בבחירות באשדוד מעוכב

משרד הפנים הקפיא את כספי מימון הבחירות באשדוד לעת עתה. הסיבה: סיעה שהגישה ערעור על התוצאות. על פי פקודת העיריות אם הוגש ערעור על תוצאות הבחירות הסכום ישולם בתוך 20 ימים מיום מתן פסק הדין הסופי בערעור

פורסם בתאריך: 23.12.18 11:15

     

הבחירות הסתיימו אבל העובדים עדיין לא קיבלו את שכרם: מאות עובדים שעבדו בבחירות האחרונות באשדוד טרם קיבלו את השכר. הסיבה: אחת הסיעות הגישה ערעור על תוצאות הבחירות. על פי החוק במידה והוגש ערעור על תוצאות הבחירות, כספי מימון הבחירות יוקפאו עד 20 יום לאחר פסק הדין בערעור, מה שעוד לא ניתן. כמו כן, המימון לבחירות אותו היה אמור להעביר משרד הפנים לסיעות שנכנסו למועצת העירייה, כבר בחודש שעבר, הוקפא לעת עתה.

בחוק פקודת העיריות נכתב כי "אם הוגש ערעור על תוצאות הבחירות ישולם הסכום בתוך 20 ימים מיום מתן פסק הדין הסופי בערעור הבחירות ובלבד שבית המשפט לא ציווה על עריכת בחירות חדשות".

שמעון כצנלסון בתגובה: "אני מוצא טעם נפגם מכך שאנשים שהשקיעו ממרצם לקידום ההליך הדמוקרטי ברשויות המוניציפליות תשלום שכרם יעוכב בגלל ערר זה או אחר" אומר כצנלסון, "זה לא צודק ולא נכון, לטעמי"

גבי כץ, מנהל הבחירות באשדוד: "אין לי מגע ישיר למדובר, כי זה עניין של משרד הפנים, אך גם לי צר שהכסף לא משולם בגלל ערעור זה או אחר"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר