יניב אהרון. צילום: פבל
יניב אהרון. צילום: פבל

ראשון הפורשים: עו"ד יניב אהרון מודיע שלא יתמודד

עו"ד אהרון: "ההחלטה שלי לפרוש מהמרוץ נובעת, בראש ובראשונה, משיקולים של אחריות ציבורית וטובת התושבים על פני טובתי האישית. צריך ללמוד מלקחי העבר, בבחירות הקודמות הרשימות הקטנות הצליחו לצבור כ- 17,500 קולות (המהווים כ- 6 מנדטים) אשר נזרקו לפח ולא קיבלו ביטוי במועצת העיר

פורסם בתאריך: 26.9.18 12:31

     

עו"ד יניב אהרון (36) המתמודד על מקום במועצת העיר מטעם תנועת "אנחנו אשדוד" הודיע היום על החלטתו לפרוש מהמרוץ למועצת העיר. ההחלטה הגיע לא לפני שבדק עו"ד אהרון את מצבו הריאלי בקרב ציבור מצביעו והגיע למסקנה כי לא יצליח לעבור את אחוז החסימה הנדרש (באשדוד כ- 3000 קולות).

עו"ד אהרון: "ההחלטה שלי לפרוש מהמרוץ נובעת, בראש ובראשונה, משיקולים של אחריות ציבורית וטובת התושבים על פני טובתי האישית. צריך ללמוד מלקחי העבר, בבחירות הקודמות הרשימות הקטנות הצליחו לצבור כ- 17,500 קולות (המהווים כ- 6 מנדטים) אשר נזרקו לפח ולא קיבלו ביטוי במועצת העיר. המרוויחים הגדולים היו החרדים אשר יוצאים להצביע באחוזים גבוהים וכוחם במועצת העיר התחזק לאור צמצום כוחן של המפלגות החילוניות".

עו"ד אהרון מאמין שאם הבחירות היו נערכות היום הוא היה מגיע לתוצאה של כ- 2,500 קולות. ולכן חושב שלהתמודד עד הסוף מבלי שבסופו של דבר יצליח להיכנס למועצת העיר זו מעילה באמון ציבור המצביעים.

בחמשת החודשים האחרונים היה אפשר לראות את עו"ד אהרון כמעט בכל שבוע על המסך. את קמפיין הבחירות שלו ניהל עו"ד אהרון בעיקר באמצעות המדיה ורשתות חברתיות, עו"ד אהרון צילם וערך סרטונים מגוונים וסטאטוסים אשר מתייחסים כמעט לכל נושא אפשרי.

עו"ד יניב אהרון מתמודד בבחירות למועצת הכיר אשדוד בראש רשימת "אנחנו אשדוד". צילום: דור גפני

עו"ד יניב אהרון מתמודד בבחירות למועצת הכיר אשדוד בראש רשימת "אנחנו אשדוד". צילום: דור גפני

באחד הסרטונים גילם מתאגרף אשר נלחם מול עשרה לוחמים, בסרטון אחר יצא לדייט ראשון עם אשתו (את האישה גילמה אשתו האמיתית עו"ד נטלי אהרון) ובסרטון אחר צילם תהלוכה שבה נראה צועד לעבר עיריית אשדוד ואליו הצטרפו עשרות אנשים כאשר המסר הוא שהתנועה גודלת מיום ליום. אבל כל זה כנראה לא הספיק ועו"ד יניב אהרון החליט לפרוש מהמרוץ.

עו"ד אהרון בפניה לכל המפלגות החדשות: "תנהגו באחריות. אל תתנו לאגו לסנוור. אם אתם לא בטוחים ב- 100% שתצליחו לעבור את אחוז החסימה הנדרש כדי להיכנס למועצת העיר תפרשו מהמירוץ ותמשיכו בעשייה הציבורית מחוץ למועצת העיר".

 

אהרון מסכם כי מבחינתו התחיל דרך פוליטית. מתכוון לעשות הרבה עשייה ציבורית במהלך הקדנציה הבאה ולהגיע לבחירות הבאות 2023 עם כוח השווה ל- 5 מנדטיים.

עו"ד יניב אהרון כיהן כעוזרו של יחיאל לסרי במשך כ-3 שנים. הוא החל את המירוץ למועצת העיר לפני מספר חודשים והיום, יום הגשת הרשימות האחרון, הודיע על פרישה מהמירוץ

אהרון: "אני מאוד מעודד ממה שלמדתי על עצמי במהלך תקופת הבחירות הזו. כמעט כל אדם שדרכנו הצטלבו הצליח להתחבר אלי הן ברמה האישית והן ברמה הציבורית עפ"י תפיסות עולמי, ולכן אני יוצא מחוזק מהמערכה הנוכחית. אני בטוח שיש בי את המנהיגות והעוז לקחת חלק בהנהגה של העיר הזו ולדעתי אני בהחלט יכול להגיע לשם בבחירות הבאות"

בנוגע לתמיכה במועמד לראשות העיר, בשיחה עם כתבנו הודיע עו"ד אהרון תמיכה בראש העיר המכהן.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר