קולאז' בחירות
קולאז' בחירות

ה"תיירים" של הבחירות: המצטרפים הסדרתיים

לאחר מעבר במספר רשימות מוצאת עצמה אינה פורמן ברשימה אצל לחמני ודן סופר תומך בנאור ביטון

פורסם בתאריך: 19.9.18 19:07

     

חיי דן סופר ואינה פורמן מלאי תהפוכות. לאחר שהיו בין מארגני הפגנה ראשונה כנגד אפליה דתית ברחבת העירייה, אך סירבו להתאחד עם מארגני המחאה בהמשך. הצמד החל בפעילות של איסוף חתימות מעל דף נעדר תוכן "נגד אפליה חרדית". לאחר שהוחתמו כ- 7000 תושבי אשדוד מבלי לדעת מה יהיה תוכן המסמך, חתימות אלו הוגשו לראש עיר כעצומה מטעם "תנועה עממית לשוויון חברתי" אשר ייסדו.

 

 

המסמך הריק בעמוד הפייסבוק של פורמן

סופר מגיש את העצומה ללסרי

 

זמן קצר מאוחר יותר הצהירו השניים על תמיכה ללא סייג בסגן ראש העיר בוריס גיטרמן.

ככל הנראה מאותו רגע נפרדו דרכם של השניים, ואינה פורמן בחרה במועמד אלי נכט והחלה לקדמו במאסיביות.

 

אך בחודש אוגוסט השנה הוציאה פורמן פוסט בשפה הרוסית בפייסבוק הקורא להצביע שוב… גיטרמן.

לפני כשבועיים נשבעה פורמן אמונים לדר' לסרי, כדבריה על שילוב מחנכים ברשימה.

אם חשבתם שכאן הסתיימו הרפתקאות גב' פורמן טעות בידכם. בטרם כניסת הצום פרסמה פורמן הודעת תמיכה בדר' לחמני ועל כך שככל הנראה תמצא עצמה משתלבת ברשימתו.

ומה עם מר סופר? לא שכחנו את האיש… לפני ימים מספר בישר בקבוצת הווטסאפ הפוליטית של אשדוד, שהמועמד ש בוחר בו היום הוא נאור ביטון. כמו כן סיפר סופר, כי הסיבה לאבדן האמון שלו בגיטרמן היא חוסר האיחוד בין המועמדים. לדבריו, הוא סירב על מקום מספר 2 ברשימתו של גיטרמן בשל כך.

 

צילומסך מתוך קבוצת ווסטאפ פוליטית עם העיתונאי

 

עדכון: לפני שעה קלה החליטה גב' פורמן לפרסם את תגובתה באמצעות עמוד הפייסבוק שלה. אנו מביאים את התגובה כלשונה ומראש נמנעים לתת לה פרשנות:

1. מי שיזם את ההפגנה הראשונה זאת אני. כשהגענו עם ולדימיר סופר יושב ראש מטה רוסי של יש עתיד להגיש למשטרה בקשה להפגנה – שם הכרתי את דן סופר. הכרנו בדרך את האנשים שתמכו בגלבר ובקצינלסון. פנינו אליהם בבקשה לפעול ביחד כי במאבק עממי אי אפשר לפעול אחרת. איגל פורמן, גאי וסיון סירבו לקבל אותנו. כאשר העלו אותי לשידור חי של ערוץ הטלויזיה ברוסית המנחה התנצלה ואמרה שתומכים של גלבר וקצנלסון לא מעוניים להיות איתי בקשר כי אני זאת שבילבלה להם את הקלפים.
2. לא רואה שום דבר בעייתי כפי שרוצים להציג בכתבה. נאספו 7000 חתימות והוגשו לראש העיר. זה שהחתימות לא נאספו ע'י האלה שכועסים זה לא כל כך רלוונטי. המסמך נכתב על סמך מה שנאמר בהפגנה ראשונה.
הכל פתוח , הוגן ושקוף.
3. נשבע אימונים ללסרי – באמירה הזאת יש בעיה בלוגיקה פשוטה.
והלוגיקה אומרת שכאשר כותבים "אם" או "עם" מתכוונים לתנאי או ליחס. כתבתי שיש לי סיבה להצביע בלסרי כי ראיתי ברשימתו את מנהלת מרכז להתפתחות הילד שאני מאוד מעריכה אותה. זה הכל!

עדכון נוסף 21/09/18 גברת פורמן יוצאת בפוסט חריף בה טוענת כי רשימתו של לחמני דחתה אותה עקב דרישת… אנשי ישראל ביתינו. מערכת כאן דרום נותרה פעורת פה ומצפה בכליון עיניים למהלך הבא:

 

 

בימים האחרונים מצהיר סופר על חבירה לנאור ביטון והתמיכה בו.

סגן ראש העירייה גיטרמן מסר בתגובה: "דן סופר לא היה מעולם מספר 2 בקהילת אשדוד, מכיוון שמספר 2 שלנו היא תמיד מאיה סלוצקי. אמרנו לו שאם יוכיח את עצמו בנאמנות ובעבודה סביב השעון הוא עשוי לקבל את המקום השלישי".

אלי נכט בתגובה על הפרסום: "אינה פורמן היא טובה ואקטיביסטית, אני מאחל לה שבשנה החדשה תמצא את דרכה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר