איחוד קהילת אשדוד והתנועה לשוויון: בוריס גיטרמן, מאיה סלוצקי, דן סופר

איחוד ראשון ב"רחוב הרוסי": סופר הולך עם גיטרמן

מדובר באיחוד כוחות של שתי תנועות: קהילת אשדוד ו"התנועה לשוויון חברתי" שירוצו יחד בבחירות הקרובות. המטה המשותף נפתח והחל לעבוד, וגיטרמן דבק בהכרזתו: אתמודד גם על ראשות העירייה

פורסם בתאריך: 9.4.18 18:50

     

תנועת קהילת אשדוד בהנהגתו של סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן תרוץ בבחירות הקרובות יחד עם "התנועה העממית לשוויון חברתי" שאותה מוביל איש העסקים דן סופר. כך הוחלט בפגישה בין הצדדים.

גיטרמן ואנשיו כבר פתחו פתחו את מטה הבחירות והחלו לעבוד. נזכיר שגיטרמן כבר הכריז שבכוונתו להתמודד הפעם גם על ראשות העירייה, ויש הטוענים שמדובר במהלך מוסכם בינו לבין ד"ר יחיאל לסרי מתוך כוונה לפצל את הקולות ב"רחוב הרוסי" ולהחליש את שמעון כצנלסון, שלפי כל הסימנים בשטח, יקבל תמיכה גבית מאביגדור ליברמן וישראל ביתנו.

עדיין לא נקבע סופית איך תיראה הרשימה של קהילת אשדוד בבחירות הקרובות. נראה שאחרי גיטרמן במקום הראשון נמצאת באופן טבעי שותפתו רבת השנים מאיה סלוצקי והבא בתור הוא סופר, אך הדברים עדיין אינם סגורים סופית מבחינת המיקום.

סופר היה פעיל בתחילת מחאת השבת באשדוד והוא זה שמסר בשעתו לד"ר לסרי חתימות של תושבים רבים שקראו להפסקת הכפיה הדתית. אגב, הוא בנו של מאמן השחיה הנודע ולדימיר סופר הנחשב מקורב לגיטרמן.

דן סופר מגיש ללסרי את החתימות נגד כפיה דתית בעיר, חודש ינואר השנה

השר אביגדור ליברמן ושמעון כצנלסון במימונה באשדוד. צלם: איגור וייזנר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר