מפגש פעילים בבית שאול כהן

מפגש פעילים חוצה מטות – אכזבה או תקווה?

שאול כהן ובת זוגתו ניסו על שפת בריכה בביתו בטו' לרכז את הפעילים של כלל מטות מתחרים ללסרי לדבר אחדות, אך בינתיים זכו לכישלון האחדות

פורסם בתאריך: 23.8.18 17:21

     

 

אמש כתבנו על דיבורים בלבד בין המועמדים שבינתיים, 70 ימים טרם בחירות מקומיות אינם מתורגמים לבחירת מועמד אופוזיציה יחיד שיתמודד מול ראש העיר המכהן. אמש בבית משפחת כהן ניסו לקיים מפגש ייחודי וסוער בין כל המועמדים ופעיליהם, אך בפועל הגיע למקום רק מועמד אחד, שמעון כצנלסון, גם הוא לדקות ספורות. עוד נכחו במפגש אנשי נמל אשדוד, אנשי חינוך ואפילו עובדי עירייה. מובן שחלק מן הנוכחים ביקשו להצניע את נוכחותם באירוע, על כן לא תראו אותם בתמונות.

ברור שנוכחות אנשי כצנלסון הייתה מוגברת, הרי המארח שאול כהן, מראשי מאבק תושבי ט"ו נחשב כאחד התומכים של המועמד שמעון כצנלסון לראשות העיר. נרשמה אכזבה בין באי המפגש כאשר יתר המועמדים סירבו בתוקף להגיע למפגש איחוד פוטנציאלי.

 

האם אבדה התקוה לאיחוד המיוחל? עוד מוקדם להספיד. לראשונה ניתן לדווח כי אין נתק מוחלט בין אנשי המטות וישנן שיחות גישור (חמות כדברי המקור) בין המועמדים (לפחות בין אלי לחמני ושמעון כצנלסון) כפי שסיפר אדם נודע מאוד בעיר, המקורב מאוד אל שני המטות.

 

 

 

 

 

דבר נוסף הוסכם בין כלל הנוכחים, בחירות 2013 לא יחזרו על עצמן, והזדמנות שישנה ב-2018 לשינוי בעיר לא תחזור על עצמה, כמו כן הוסכם שיפעלו מול מועמדיהם לקידום הצבעה גורפת בציבור החילוני ומסורתי באשדוד ללא קשר למועמד.

לתמונות מן המפגש:

מפגש פעילים אצל שאול כהן

שאול וריקי כהן, מארחי המפגש

 

סנייה כצנלסון הוא הפוליטיקאי שכן הגיע למפגש "האיחוד"

 

מפגש פעילים אצל שאול כהן

מפגש פעילים אצל שאול כהן

מפגש פעילים אצל שאול כהן

 

 

מפגש פעילים אצל שאול כהן

ממטה הבחירות של הלן נמסר ״אנו מניחים כי בימים הקרובים יחל דיאלוג בין המועמדים כדי למצוא מועמד מוסכם שינצח את לסרי בקלות. כמובן שאת הדין והדברים לא ננהל בתקשורת המקומית. בשום מקרה, לסרי לא יהיה ראש עיריית אשדוד הבא.״

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר