ונדליזם "במיטבו". מתוך דף הפייסבוק של ד"ר לסרי
ונדליזם "במיטבו". מתוך דף הפייסבוק של ד"ר לסרי

עוכב לחקירה חשוד באיום על לסרי והשחתת שלטים

ראש העירייה: "ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר אליה חשופים תושבי אשדוד לאחרונה"

פורסם בתאריך: 12.8.18 19:14

     

תושב אשדוד שעל פי החשד השחית שלטי בחירות של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ורשימתו "אשדוד בתנופה" – נחקר במשטרה. החקירה הוטלה על יחידת ההונאה המחוזית לאחר שהתקבלה החלטה שכל הנושאים בעלי נגיעה לבחירות לא ייחקרו בתחנות, על מנת למנוע טענות הטיה אישית של השוטרים. דוברת מחוז דרום במשטרה לא היתה מוכנה לומר האם האיש שוחרר או לא ומסרה רק: "חשוד הובא לחקירה היום, החקירה מתנהלת ולכן לא ניתן לפרט".

בסוף השבוע פורסמו סרטונים שהעלה תושב העיר לדף שלו בפייסבוק ובו נראה פגיעה מכוונת בשלטים של לסרי. באחד מהם נראה האיש דורך על השלט שהפיל לארץ ואומר "נוח על משכבך בשלום, לסרי".

בעקבות ההתפתחויות אמר אחר הצהריים ד"ר יחיאל לסרי: ״ההדרדרות הזו של מערכת הבחירות, עם מעצרם של החשודים באיומים אישיים על חיי ובהשחתת שלטי הבחירות שלי, הינה ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר אליה חשופים תושבי אשדוד לאחרונה.

 

"אני מאוד מצטער על ההדרדרות הזו של מערכת הבחירות, שהינה ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר, אליה חשופים תושבי אשדוד לאחרונה. הדרך הזו מסוכנת לעיר שלנו ולעתידה, ונמשיך כולנו לפעול נגדה בכל הכח כדי לשמור על האחדות ואווירת החיים ביחד והכבוד ההדדי בין האוכלוסיות השונות בעיר. אני קורא לכל המתמודדים לנהל מערכת בחירות נקייה, נטולת אלימות, איומים ושפה בוטה. יום אחרי הבחירות כולנו צריכים להישאר לגור כאן יחדיו, בואו לא ניתן לקיצוניים לקבוע לנו את סדר היום, והמשטרה צריכה כמובן להמשיך ולגלות אפס סובלנות למעשים אלימים שעלולים להידרדר לדברים גרועים יותר״.

לסרי הוסיף: "אני קורא לכל המתמודדים לנהל מערכת בחירות נקייה, נטולת אלימות, איומים ושפה בוטה. יום אחרי הבחירות כולנו צריכים להישאר לגור כאן יחד. בואו לא ניתן לקיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. אשדוד חשובה לכולנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר