דורך על שלט של לסרי לאחר שהפיל אותו לארץ
דורך על שלט של לסרי לאחר שהפיל אותו לארץ

צפו: מפיל שלט בחירות של לסרי ומאחל לו "נוח בשלום"

נראה שהפעם נרשם שיא חדש: תושב העיר בשם עוזי פרץ העלה בדף שלו בפייסבוק צילומי וידאו של השחתת שלטי בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. באחד הסרטונים אומר האיש שמכופף ומפיל את אחד השלטים לארץ: "נוח על משכבך בשלום, לסרי", תוך כדי שהוא דורך עליו

פורסם בתאריך: 11.8.18 12:41

     

מערכת הבחירות החלה באופן פעיל.  חילופי ההאשמות, ההשמצות וההכפשות, לעיתים גם הקללות והאלימות המילולית, נודדים מהמרחב הוירטואלי אל השטח.

כמו ברוב מערכות הבחירות אחת הזירות שמביאות את המתח לשיאו היא הזירה של השילוט. כל מועמד וכל רשימה רוצים להתבלט והדבר מוסיף צבע והוא חלק מהמשחק הדמוקרטי. הכל טוב ויפה עד שמתחילים לנסות להשתלט בכוח על טריטוריה לדרוס את היריבים.

בשבועיים האחרונים כבר דווח על כמה וכמה השחתות של שלטי בחירות. היה גם אירוע שבו תועדו שניים שירדו ממכונית וגרמו נזק מכוון לשלטים.

אבל נראה שהפעם נרשם שיא חדש: תושב העיר בשם עוזי פרץ העלה אתמול בדף שלו בפייסבוק צילומי וידאו של השחתת שלטי בחירות של ד"ר יחיאל לסרי והתגאה בכך. באחד הסרטונים אומר האיש שמכופף ומפיל את אחד השלטים לארץ: "נוח על משכבך בשלום לסרי".

הוא לא מסביר מה הביא אותו לעשות זאת. גם היום הפוסט עדיין באוויר.

ממטה "אשדוד בתנופה" נמסר שהעניין הועבר למשטרה.

פינו לתגובת האיש, ונשמח להביא אותה לכשתתקבל.

הנה צילום וידאו מיום רביעי שבו נראה כלי רכב עוצר ליד שלטים של לסרי, יורדים ממנו שני אנשים, מפילים לארץ את השלטים שלו ועוזבים את המקום:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר