יורם לוי מימין עם הלן גלבר במפגש ראשי צווותים ופעילים במטה. צילום: שוקי אלישע
יורם לוי מימין עם הלן גלבר במפגש ראשי צווותים ופעילים במטה לפני כשבועיים. צילום: שוקי אלישע

יורם לוי ניהל את מטה גלבר ולקח פסק זמן: "אין קשר לפרשה"

"לדעתי ההקלטות האלה הן קשקוש ולא יצא מהן כלום", אמר לוי, לשעבר קצין חקירות בכיר ומנהל החופים בעיריית אשדוד, והסביר שהחליט לזוז הצידה עקב ההתערבות של גורמים כאלה ואחרים בניהול המטה. לדבריו המליץ לגלבר לצאת לציבור ולדבר על הפרשה. כידוע, בינתיים היא נמנעת מלעשות כן

פורסם בתאריך: 31.5.18 13:28

     

אחת הדמויות הבולטות במטה הבחירות של גלבר הוא יורם לוי, קצין משטרה בכיר לשעבר בימ"ר דרום, שגם ניהל את החופים בעיריית אשדוד עד שהחליט שמספיק לו.

לוי למעשה היה זה שהחל לנהל את המטה והחליט לקחת פסק זמן בימים האחרונים. לדבריו, ללא קשר לפרשה הנוכחית שבה היא מעורבת בהקלטות מביכות.

ניצב משנה בדימוס יורם לוי. צילום: אילן אסייג

ניצב משנה בדימוס יורם לוי. צילום: אילן אסייג

"לדעתי ההקלטות האלה הן קשקוש ולא יצא מהן כלום", אמר לוי ל"כאן דרום". "בוא נגיד שהיא אמרה לאותו ולדימיר, שהיא תשמח אם הוא יעזור לה בסיוע, אבל היא סייגה – אך ורק על פי מבקר המדינה. זאת אומרת שאם היא מקבלת ממנו הלוואה הכל מסודר ולפי החוק.

גלבר. צילום: אורי קריספין

גלבר. צילום: אורי קריספין

עכשיו מה זה הקשקוש הזה 'מסרנו את החומר לאנשי מודיעין של להב 433? אם יש לך חומר ראייתי ששוכב אצלך כמעט שנתיים, לך תגיש תלונה רשמית. מודיעין לא מטפל בחומר חקירה, מודיעין מטפל בעבירות חשיפה. אני מניח שלאנשים האלה יש עורכי דין מהמרמה הגבוהה מה שנקרא והם מבינים שאין בחומר הזה כלום, הם מבינים שהם סתם צריכים לעשות שימוש לצורכי בחירות אז הם אומרים שנתנו לאיש מודיעין. זאת דעתי".

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


 

למה זזת הצידה?

"יכול להיות שאקח את המטה לידיים מחדש, לא יודע. אגב, זה בהתנדבות, ברגע שבאים כל מיני מומחי בחירות למיניהם ופועלים מאיזשהם טעמים, אז אני לא במשחק".

אתה תומך בגלבר לראשות העיר?

"בפירוש כן. לסרי בחור נחמד וטוב, היה טוב לעיר 10 שנים, וזהו מספיק, צריך להחליף. אני לא מוטרד אם אני ראש מטה או לא ראש מטה. התחלתי לבנות את המטה ובשבוע שעבר זה ירד. נראה".

אתה חושב שהיא צריכה להתייצב בפני הציבור ולדבר?

"בוודאי, גם המלצתי לה לעשות את זה. בפירוש אמרתי לה שהיא צריכה לצאת, להציג את החומרים ואת המסמך ממבקר המדינה, אבל אנשי מקצוע שלה וחכמולוגים למיניהם חשבו אחרת".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר