עופר צחר, מספר 4 של גלבר
עופר צחר, מספר 4 של גלבר

עופר צחר ממובילי מחאת השבת מצטרף לרשימתה של הלן גלבר

לאחר שחבריו יצרו רשימה עצמאית למועצת העיר, עופר צחר ממנהיגי מחאת השבת מצטרף לרשימה של גלבר לבחירות ומסביר את המהלך

פורסם בתאריך: 27.5.18 18:03

     

לאחר סערת הקלטות, הלן גלבר מצרפת כוח צעיר, עופר צחר ממנהיגי מחאת השבת שמצטרף לכוחותיה של מי שאולי תהיה ראשת העיר הראשונה של אשדוד.

בשבוע האחרון הודיעו חבריו של צחר, – גיא סער סיוון מרילי ועורכת הדין אורית אלמוזלינו שהם רצים בסיעה עצמאית בבחירות למועצת העיר אשדוד

הלן, שמשדרת עסקים כרגיל מכריזה היום: " שמחה להכריז על הצטרפותו של עופר צחר לשורותינו.
עופר, איש הייטק במקצועו, מהפעילים הבולטים של מחאת השבת, מוסיף לנו גוון חשוב לרשימה המתהווה. הגיע הזמן שחברי המועצה שלנו יגיעו מעולמות שונים של הייטק וקידמה.

גלבר

עופר מביא עימו רוח צעירה של עשייה, איכפתיות ולקיחת אחריות לקידום העיר היקרה שלנו"

עופר מצדו שיתף בעמוד הפייסבוק שלו את הסיבה למהלך הפוליטי:
"  אשדוד היא העיר בה גדלתי והתחנכתי , זוהי העיר בה בחרתי להקים את משפחתי ולקבוע את עתידה ועתיד ילדיי.

זה מספר שנים שאני מרגיש שהעיר אינה על המסלול שתוכנן עבורה ואינה על המסלול שבגינו בחרתי להשתקע כאן.

מזה כ 13 שנים אינני עובד בתחומי העיר, מוצא עצמי בוקר וערב יוצא ונכנס אל העיר ומבלה זמן רב בפקקים ובנסיעות מייגעות, מסתבר שכך גם יותר מ 45% מתושבי העיר. רבים מחבריי בחרו לעזוב את העיר שהייתה אמורה להיות משאלת לב של כל צעיר.
המחסור בתעסוקה איכותית אינו מותיר סיבה להישאר כאן וזהו הבסיס להגירה השלילית איתה אנו מתמודדים בעשור האחרון.

מוקדי הבילוי, הספורט, הפנאי והתרבות נסגרים בזה אחר זה בסופי שבוע.
כל נכסי התרבות והפנאי שנפתחו בעשור האחרון אינם פועלים בשבת – משכן האומנויות, סירות הפדלים בפארק אשדוד ים, פארק המים שמוקם בחודשי הקיץ ומסעדות במתחמי הבילוי הציבוריים.

ומה קיבלנו ? עיר בסדר גודל חסר תקדים שאינה מספקת את צרכי כל תושביה:
תעסוקה
דיור בר השגה
שטחי ציבור
תרבות
בילוי
ספורט ופנאי

כמי שנכח בכל ישיבות המועצה בשנה האחרונה וראה את הנהלת העיר, הבנתי שאין על מי לסמוך ושהעיר מנוהלת באופן שאינו משרת את רוב התושבים.
אין לי ספק ששלטי הפרסום הנושאים עימם הבטחות שווא ימשיכו להופיע ביתר שאת ולצערי ילדינו ימשיכו לעזוב את העיר כפי שקרה והתעצם בעשור האחרון לתופעה חסרת תקדים.

הסכם הגג התגלה כהסכם מגלומני שאינו מתעדף בינוי שפוי ושיקום שכונות וותיקות, יתר על כן, הוא פוגע ומשנה את אופיין של שכונות קיימות ואינו רואה בשטחי הציבור נכס חיוני לאיכות חיי התושבים. רובע ט״ו בו אני מתגורר הוא דוגמא נהדרת לכך והיה הזרז למוערבותי המוניציפלית.
הובלתי יחד עם חברי את המאבק כנגד מסירת שטחי הציבור ברובע טו, עמלנו שעות רבות לטובת גביית כספים ומערך הסברה לצד מאבק משפטי שאף הוביל לביטול שריון של 25% מהדירות למגזר החרדי ע״י בית המשפט המחוזי בבאר שבע.
את ההפגנה הראשונה הובלתי כבר ב 11.11.17 תחת ביתו של ראש העיר וקראנו יחד לבינוי שפוי וגילוי מנהיגות אחראית שתדע לראות את צרכי התושבים.

הציבור לא ייתן שאשדוד תהייה בית שמש !!!
הובלת מחאת השבת הייתה המשך טבעי למחאת טו, מיום ליום הבנתי שקיים פער אדיר בין צרכי התושבים וסדר העדיפויות של הנהלת העיר.
חייבים להשמיע קול שפוי, כזה שרואה את כל תושבי העיר: חילונים, מסורתיים, דתיים וכן גם חרדים.
העיר השישית בגודלה יכולה וחייבת לספק את צרכי כל התושבים גם בסופי שבוע ולשם כך מרכזי התרבות הפנאי והספורט חייבים להיות זמינים גם בסוף השבוע.
פעלנו בנחישות ועקביות !!! בלחץ ההפגנות, הנוכחות במועצת העיר וההד התקשורתי, הבאנו את ראש העיר לחזור בו ולהודיע על הפסקת מתן הדוחות.

כל אלה הביאו אותי להבין שעל מנת שילדי ישארו כאן לצידי בעוד כעשור שינוי סדר העדיפויות חייב להגיע ולהחליף את ההנהגה הקיימת.

מההיסטוריה יש ללמוד ואין לחזור על טעויות העבר !!
על מנת שלא לזרוק את קולות הסקטור המרכזי כפי שקרה ב 2013 הדרך הנכונה ביותר להשפיע על הרכב המועצה ועל עתיד העיר היא דרך המפלגות הגדולות.
יש להגדיל את כוחן של מפלגות אלו, להעזר בפלטפורמות קיימות ע״מ לרענן את השורות ולהכניס למועצה ״דם חדש״ שטובת העיר וילדינו לנגד עיניו.

את הלן גלבר פגשתי לראשונה לפני פחות משנה, על הדשא בהתכנסות תושבי רובע טו, יחד עם חברי מועצה נוספים נרתמה למאבק ונהגה בחריצות בלתי מתפשרת. אני איש של עשייה ומאמין בעיקר למה שעיניי רואות.
בישיבות המועצה לחמה הלן ללא לאות בהנהלה המכהנת באופן ענייני המבוסס על בקיאותה בפרטים.
גם במחאת השבת השכילה להבין כי הסיבה למשבר הינה הנהלת העיר והעומד בראשה ולא התושבים שומרי השבת. יתר על כן כיבדה את בקשותינו שלא להתערב ולהשאיר את המחאה מחוץ למגרש הפוליטי.

המצע של הלן עונה על עקרונותי, וכך גם הדרך בה היא פועלת למען התושבים ונגד חוליי השלטון –
אין תחליף לנחישות, התמדה ועשייה מוכחת !!!

כמי שמקיים את כל חובותיו החברתיים, משרת פעיל במילואים בדרגת סרן, עובד בתחום ההי טק ומשלם מיסים כחוק החלטתי לקחת אחריות ולהיות חלק מהשינוי העתיד להתרחש בעירינו.

על כן החלטתי לתמוך ולהצטרף לרשימתה של הלן גלבר יחד עם צבי צילקר.

תושבי העיר משוועים לעיר פלורליסטית ומתקדמת, כזאת שתהייה אטרקטיבית לילדינו ותדע להציע פרנסה איכותית לצד איכות חיים טובה יותר.
אני משוכנע שיחד עם התושבים אפשר להחזיר את הרכבת למסילה !"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר