גלבר

מדוע נעדרה הלן גלבר מהצבעה המטיבה עם חיילי מילואים?

גלבר יצאה מישיבת המועצה לפני ההצבעה על מתן הנחה בארנונה למילואימניקים. ההסבר שלה, מפתיע במיוחד. ואיך זה מסתדר עם הודעתה הבוקר?

פורסם בתאריך: 16.5.18 20:46

     

היום, במועצת העיר עלתה הצעתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי להעניק הנחה של 5% בארנונה למשרתי מילואים. חברת מועצת העיר, הלן גלבר החליטה לצאת מהדיון ולהימנע מהצבעה בנושא שאינו פוליטי מקומי, אלא הטבה שלכל הדעות תוכל להטיב עם תושבי אשדוד משרתי המילואים. ההחלטה הייתה ומכוונת ולראייה ניתן לראות את הודעתה מהבוקר בה הצהירה: "חלק נכבד מהדיונים במועצת העיר מעתה ועד הבחירות הם מתנות של לסרי למי שהוא חפץ ביקרו כדי שיצביע עבורו, או דיוני סרק של חברי אופוזיציה כדי לקבל כותרת בעיתון. לא אגיב ולא אצביע על שטויות או הצבעות מכורות. אבקש שתמדדו אותי על תכנית גלבר שהצגתי ואמשיך להציג עד הבחירות ולא על הקרקס המביך שנקרא מועצת עיר. בנושאים אמיתיים כמובן שאמשיך ליטול חלק באופן פעיל".

האם הטבה לחיילי מילואים הוא דיון סרק בשביל לקבל כותרת? האם זה מה שהגברת המתמודדת לראשות העיר מכנה 'שטויות'?

נציין כי ההצבעה עברה ואושרה, גם הסיעות החרדיות-תמכו. כעת רק השאלות נשארו, מחכות למענה.

תגובת הלן כפי שנמסרה מהדוברות הינה: "הלן יצאה לאירוע בחירות, הניסיון הנואש לצייר כאילו היא נגד הנחה למילואימניקים הוא באמת פאטתי וממשיך את הדרך של שלטון בגסיסה בדיוק כמו שהעזו לשלוח אותה היום לבשל קוסקוס במטבח."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר