חיילי מילואים. צילום: דובר צהל
חיילי מילואים. צילום: דובר צהל

בשורה לחיילי המילואים: 5% הנחה בארנונה

מועצת העיר שתתכנס מחר צפוי לאשר את התקנה החדשה שהציע ראש העיר המאפשרת לרשויות המקומיות להעניק למילואימניקים הנחה בארנונה

פורסם בתאריך: 15.5.18 16:36

     

עיריית אשדוד צפויה לאשר מחר במועצת העיר הנחה של עד 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים. ההנחה היא במסגרת התקנות שעליהן חתם בשבוע שעבר שר הפנים אריה דרעי, המאפשרות לרשויות המקומיות לקבוע הנחה בשיעור של עד 5% מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס, שהוא חייל מילואים פעיל.

ד"ר יחיאל לסרי, מקדם את ההטבה

מתן ההנחה מותנה בפרסום התקנה ברשומות ובאישור מועצת העיר. התקנה טרם נכנסה לתוקף ובעיריית  לומדים את הנושא. בכל מקרה, כדי לקבל הנחה נדרשת תעודת משרת מילואים פעיל או אישור רשמי מצה"ל על כך שהמבקש חייל בשירות מילואים פעיל.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, הודיע : "הנחתי את הגורמים המקצועיים בעיריית אשדוד ליישם תקנה זו, וכבר במועצת העיר הקרובה הנושא יובא לאישור. אני מחבק את אנשי המילואים שעושים לילות כימים למען ביטחון כולנו, ומאחל להם ולבני משפחותיהם חג כשר ושמח"!

כידוע, לפי אתר "מילואים" ההגדרה של משרת מילואים פעיל הינה חייל מילואים ששירת לפחות 20 ימי שמ"פ מצטברים לפחות, בתקופה של שלוש שנים רצופות או חלק מהן. או לחלופין חייל מילואים, שטרם מלאו לו 3 שנים לשחרורו וביצע 14 ימי שמ"פ בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה.

אישור הגזבר- הקלק כאן לקריאה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר