תיכון באר טוביה
תיכון באר טוביה

עוד טלטלה בתיכון באר טוביה: המנהלת הודחה מתפקידה

רשת אמי"ת החליטה לפתוח את השנה בשילוב כל הכוחות. כדי להצליח קיבלה "החלטה קשה וכואבת" להחליף את המנהלת

פורסם בתאריך: 12.8.20 09:40

     

במכתב ששלח ביום ב' השבוע לראש המועצה קובי אביבי ולרן ארז יו"ר ארגון המורים, כתב מנכ"ל אמית ד"ר אמנון אלדר כי הרשת קיבלה בראשית השבוע החלטה "קשה ומאוד לא פשוטה" להחליף את המנהלת, שנכנסה לתפקידה רק לאחרונה.

"הנהלת הרשת מלאת הערכה למנהלת וליכולותיה, מודה על העבודה המשמעותית שהחלה לעשות והיא תעבור לתפקיד משמעותי במטה הרשת. אנו מאמינים כי גב' חגית כראדי גואטה היא מנהלת מצטיינת והינה המועמדת האידאלית לנהל את התיכון ולכן קידמנו את המינוי והאמנו ביכולתה להצליח. אולם בנסיבות שנוצרו, הגענו למסקנה כי היכולת שלה ושל הרשת להצליח כבר בשנה הקרובה היתה נמוכה וכי הקושי בשיח וברתימת המורים להצלחה עלול להביא להפסד של שנה שלמה שבה ינזקו התלמידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בעקבות החלטת ארגון המורים להשבית את התיכון, נערך בשבוע שעבר דיון בבית הדין לעבודה ובו נשלחו הצדדים לגישור. בגישור הסכימו ראש המועצה ויו"ר ארגון המורים כי ההכרעה תעבור לרשת אמי"ת וכי הכרעתם המקצועית תתקבל על ידי הצדדים.

במכתבו הבהיר אלדר כי "בתיכון באר טוביה דרוש שינוי משמעותי ועמוק, הבנו שבמציאות הקיימת לא נצליח לחולל אותו, שכן לשינוי כזה נדרש אמון בין כלל הגורמים. הרשת והמועצה בחרו ללכת לבית הדין ולנסות למצות כל אפשרות להצליח לעבוד ביחד עם המנהלת ועם המורים אך נוכחנו לדעת כי אין סיכוי לכך וכי היינו נגררים לשנה של מריבות ומאבדים שנה יקרה."

הרשת תתחיל מיידית באיתור מנהל חדש ועד אז ינהל את התיכון מנהל קהילת דרום ברשת אמית, מר אביגדור וייצמן שמכיר את התיכון ביחד עם צוות מטה הרשת, גב' גילה קלדרון ששימשה בעבר בתפקיד מנהלת החינוך העל יסודי בעיריית תל אביב, מומחה הפדגוגיה של הרשת מר סהר סיגאווי וגב' בתיה כרמי מקהילת דרום ברשת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר