לוטן ג׳קסון. צילום: אלבום פרטי
לוטן ג׳קסון. צילום: אלבום פרטי

עלה לבדו מארצות הברית לאשדוד ומסיים שנה ראשונה בלימודי תואר שני בהנדסה

בקיץ שעבר עלה לבדו מארה"ב, וכעת לוטן ג'קסון (24) מסיים שנה ראשונה בלימודי תואר שני בהנדסה ירוקה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. "הגעתי לאשדוד בגלל המכללה אבל זה הפך להיות הבית החדש שלי"

פורסם בתאריך: 5.7.20 16:08

     

מדי שנה מגיעים מאות סטודנטים מחו"ל ללמוד בישראל, אך מרביתם חוזרים לארצם מיד עם סיום התואר. מעטים הסטודנטים שמתאהבים בארץ ומחליטים לעשות עלייה. כך קרה ללוטן ג'קסון, תושב אורגון לשעבר, שהתמקם אשתקד באשדוד.

ג'קסון למד בקליפורניה לימודי תואר ראשון בהנדסה כימית, ובמסגרת לימודיו הגיע לישראל לצורך התמחות. את ההתמחות הוא ביצע בבאר-שבע, ותוך כדי שהותו בדרום הכיר את המוסדות האקדמיים והתעניין בהמשך הלימודים בישראל. כשחזר לביתו החליט שלאחר שיסיים את התואר הראשון שלו, הוא יעבור לגור בארץ. כאשר חזר לישראל בקיץ האחרון, בחר ללמוד לתואר שני ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"במכללה יש קשר אישי בין הסטודנטים לבין המרצים, בשונה ממה שקורה באוניברסיטאות", מספר לג'קסון, שבמקביל למחקר האינטנסיבי שהוא עורך אף מתרגל בכמה קורסים במכללה. "מדובר בכיתות עם מספר קטן יותר של תלמידים, ולכן היחס הוא אישי יותר. החלטתי ללמוד הנדסה ירוקה – מסלול חדש יחסית בעולם, כי אני מאמין שעלינו להסתכל אל העתיד ולהבין את החשיבות לעידוד הסביבה הירוקה. בחרתי להתמקד במחקר שלי במכללה בחומרים מהטבע, במטרה לייעל את תעשיית הייצור ולעודד שימוש בחומרים טבעיים קלים למיחזור וידידותיים לסביבה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר