עדן פלקר. צילום: אלבום פרטי

מכללת אחוה: עדן פלקר זכתה בפרס המועצה להשכלה גבוהה

פלקר, סטודנטית לתואר ראשון במדעי החיים באחוה, התבשרה שזכתה בפרס המל"ג על קידום פעילויות חברתיות. בימים אלה היא עורכת סטאז' במעבדנות רפואית במרכז הרפואי שיבא תל השומר במעבדה שבודקת בין היתר גם קורונה

פורסם בתאריך: 17.5.20 12:43

     

עדן פלקר, בת 26, סטודנטית העומדת לקראת קבלת תואר Bs.c במדעי החיים במכללה האקדמית אחוה ובוגרת המחזור הראשון בלימודי מעבדנות רפואית במכללה, זכתה בפרס המל"ג על מעורבות חברתית. זו השנה השביעית ברציפות שסטודנט של המכללה הינו אחד מעשרת הזוכים בפרס יוקרתי זה שנקרא על שמה של שוש ברלינסקי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"זהו כבוד גדול", אמרה פלקר, במקור מקריית גת וכיום מקריית מלאכי. "זו תקקופה מרגשת מאוד, גם הבשורה על הזכייה וגם הסטאז' שאני עושה כרגע במעבדנות רפואית במרכז הרפואי שיבא תל השומר. במכללה סייעו לי מאוד למצוא עבודה וחלק מהמעבדה שאני עובדת בה מתעסק בימים אלה גם בקורונה כך שזה ממש הגשמת חלום".

עדן פלקר. צילום: אלבום פרטי

עדן החלה את פעילותה בתכנית 'קהילות הסטודנטים' בעיר מגוריה. בתחום של העשייה החברתית היא לקחה חלק בקבוצת המשימה יוצאת הדופן "אקטיב סטודנט", קבוצת סטודנטיות ערביות מקהילת רהט ויהודיות מקהילת קרית מלאכי שפועלת בקמפוס האקדמי של המכללה האקדמית אחוה, במטרה לקדם חיי תרבות והווי לטובת המגזר היהודי והערבי יחדיו.

"למרות ראשוניות היוזמה, והאתגרים הלא פשוטים הגלומים בה, עדן הייתה מסורה להצלחה וגישרה ברגישות רבה ובהתלהבות בין חברות הקבוצה היהודיות והערביות, ובינן לבין מוסדות המכללה לשם הפקת אירועים וקידום מטרות הקבוצה", סיפרה דיקן הסטודנטים, ד"ר מיכל רביבו שטיינר והוסיפה: "עדן הינה סטודנטית יוצאת דופן באיכויותיה ונכונותה לפעול ולקדם פעילות חברתית במגוון נושאים כה חשובים הינה מרשימה במיוחד".

פרופ' ארד. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

גם כיום, כאשר רשמית עדן אינה בתכנית קהילות הסטודנטים כמלגאית, היא בחרה להמשיך ולגור בקרית מלאכי, על מנת ליישם את ערכי המלגה – חיזוק הפריפריה על ידי מגורים ועשייה חברתית בקהילה. עוד הייתה פעילה באגודת הסטודנטים, השתתפה במפגשי תא סמ"ן (סטודנטים מובילים נגישות). כמו כן, עבדה וממשיכה לעבוד כתומכת טכנולוגית במרכז הלימודי טכנולוגי לסיוע לסטודנטים עם מוגבלויות, לקויי למידה, מבוגרים, ואלו המתקשים בשפה העברית.

נשיאת המכללה האקדמית אחוה, פרופ' שוש ארד ציינה כי: "כמעט בכל שנה אחוה זוכה בהוקרה הזו (זו השנה השביעית) שמעוררת בי הרבה התרגשות במיוחד כי שוש ברלינסקי ז"ל שעל שמה הפרס, הייתה מנכ"לית ות"ת והייתה חברה טובה וייחודית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר