תלמידים במעבדה של מקיף ג'. צילום: מייק אדרי

מראשון: כך תראה החזרה המלאה ללימודים באשדוד

כולם חוזרים בראשון? לא בדיוק. באשדוד תלמידי ד'-י' יישארו בבית יומיים נוספים כדי לאפשר למערכת להיערך. לסרי: "בישובים רבים ברחבי הארץ ואשדוד בתוכם בלימת מגיפת הקורונה ברורה ויציבה"

פורסם בתאריך: 14.5.20 20:52

     

לאחר הודעת ראש הממשלה הערב על הסרת מגבלות הקורונה ממערכת החינוך בצורה כמעט מלאה, הודיע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כי הלימודים באשדוד יתחדשו בצורה כוללת בשבוע הבא.

אלא שבשונה מהמתווה הארצי שמדבר על חזרה מלאה של התלמידים ביום ראשון, באשדוד החליטו שתלמידי כיתות ד' עד י' יחזרו לבתי הספר רק ביום שלישי. זאת, בשונה מהילדים בגנים, במעונות, בפעוטונים ובכיתות הנמוכות וכן מתלמידי י"א-י"ב.

על פי החלטת ראש עיריית אשדוד, ביום ראשון 17 בחודש, יפעלו: החינוך המיוחד, כל גני הילדים (במתכונת מלאה וללא הפיצול לשתי קבוצות), כל כיתות א׳-ג׳ (במתכונת רגילה, וללא קפסולות) וכיתות יא׳-יב׳ (במתכונת רגילה וללא קפסולות).

לעומת זאת, מציינים בעיריית אשדוד, כיתות ד׳-י׳, ישובו לפעילות לימודית מלאה, רק ביום שלישי, 19.5, "בשל הצורך בהתארגנות מתאימה של מערכת החינוך העירונית לקליטתם מחדש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הלימודים יתקיימו תוך כדי הקפדה על שמירה מלאה של כללי ההיגיינה שקבע משרד הבריאות כולל חבישת מסיכה וריחוק גופני.

"זוהי בשורה גדולה אחרי תקופת השבתה ארוכה ומתוחה של מערכת החינוך", הוסיף ראש העירייה, "שהיתה כרוכה גם בפגיעה קשה בכלכלה הלאומית והפרנסה של משפחות רבות. אך מאידך, עלינו להמשיך להיות זהירים כדי להצליח ולהמשיך את היציאה ממגיפת הקורונה גם בשלבים הבאים, ובשאר הענפים במשק. בהצלחה לכל ילדי אשדוד ובריאות טובה לכולם".

"יחד עם חבריי בפורום 15 ערים הגדולות ומרכז השלטון המקומי", אמר ד"ר לסרי הערב, "הצלחנו לשכנע את משרד החינוך שאין זה נכון להחזיר לפעילות רק חלק ממערכת החינוך בכיתות ד׳-י׳, על חשבון כיתות א׳-ג׳ שכבר פועלים באופן מלא.

"בינתיים גם מתברר על פי נתוני התחלואה בימים האחרונים", הוסיף, "שבישובים רבים ברחבי הארץ ואשדוד בתוכם בלימת מגיפת הקורונה ברורה ויציבה. לכן, החליטה הממשלה בעצה אחת עם ראשי הערים ובהמלצת משרד הבריאות, שניתן להחזיר את מערכת החינוך לפעילות מלאה בישובים אלה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר